150 profesionais galegos e europeos danse cita na presentación da marca Galicia MICE

A iniciativa, que nace das OPCs galegas e de asociacións de hostaleiros e palacios de congresos, conta co apoio da Agrupación industrial. Busca promocionar á Comunidade como destino de eventos, un turismo desestacionalizado que gasta un 30% máis que o convencional.
Publicado por o día 11/11/2019 na sección de Economía,Turismo

150 profesionais galegos e europeos danse cita na presentación da marca Galicia  MICE

Máis de 150 representantes de empresas e institucións relacionadas con o turismo e os congresos e eventos participarán mañá na presentación galega da marca Galicia MICE, que se celebrará ás 20.00 h no Palacio de Congresos de Santiago. A festa é a posta de longo do proxecto de OPCs, hoteis e espazos para eventos para promover a Comunidade como destino para este tipo de actividades. Galicia MICE conta co apoio do Agrupación industrial Turismo de Galicia, cuxo presidente, Cesáreo González Pardal, acudirá ao evento.
 
A festa do sector MICE galego pecha ademais o famtrip (viaxe de familiarización) que dez operadores turísticos do resto de España e Europa realizaron por Galicia nos últimos dous días. Nestas xornadas, os prescritores turísticos han podido coñecer varias localizacións ideais para a organización de grandes congresos e eventos, ademais de percorrer os atractivos turísticos das cidades da Coruña e Santiago de Compostela. Dentro do programa leváronse a cabo reunións entre os operadores foráneos e 50 empresarios das dúas cidades, representantes de diversos sectores relacionados.
 
O famtrip e a festa do sector MICE serven para dar a coñecer as fortalezas do sector galego no plano internacional, ademais de favorecer o networking entre operadores de dentro e fóra da Comunidade para a selección de sedes de eventos internacionais de diversa índole, como congresos, feiras, viaxes de incentivo ou grandes actos de carácter cultural.
 
O proxecto Galicia MICE naceu fai catro anos de a colaboración de OPC GALICIA (Organizadores Profesionais de Congresos); APCG (Asociación de Palacios de Congresos de Galicia), HOSPECO (Asociación empresarial hospedaxe A Coruña); ASEHOSPO (Asociación de empresarios de Hospedaxe da provincia de Pontevedra); e AGAFE (Asociación Galega de Feiras
e Eventos). Estas entidades buscan posicionar Galicia como destino, en competencia con outras grandes cidades e Comunidades. Ata o momento producíronse xa presentacións exitosas en cidades como Madrid (en dúas ocasións) e Barcelona, e leste é o primeiro paso cara á internacionalización da marca.
 
Galicia conta con atractivos culturais, paisaxísticos e gastronómicos que a posicionan en primeira liña á hora de elixir destino para estes eventos. Ademais, desde Galicia MICE resáltase a gran calidade das infraestruturas, transportes, empresas de servizos e recursos MICE de Galicia, unha referencia de profesionalidade e calidade en toda España.
 
O turismo de reunións gaña ano a ano peso específico na nosa Comunidade, aínda que ten unha gran marxe de crecemento. A proxección internacional que outorgará a celebración do Xacobeo 2021 resulta vital para o sector. O turismo de congresos e reunións é, ademais, clave para a desestacionalización, pois se desenvolve fundamentalmente nos meses nos que a actividade turística tradicional é máis baixa (primavera e outono). Ademais, o gasto medio do participante en reunións e congresos é un 30% superior ao gasto medio do turista convencional, o que axuda na dinamización de sectores directamente vinculados ao MICE, como hoteis, transportes, restauración ou comercio.

Comentar noticia

Your email address will not be published.