A comunicaci贸n na rede centra o novo mestrado de CCSS e da Comunicaci贸n

Con 25 prazas, comezar谩 a impartirse o vindeiro curso
Publicado por o d铆a 21/05/2018 na sección de Universidade de Vigo

A comunicaci贸n na rede centra o novo mestrado de CCSS e da Comunicaci贸n

O desenvolvemento e implantaci贸n da estratexia de comunicaci贸n dixital dunha empresa ou instituci贸n e a creaci贸n e xesti贸n de contidos dese帽ados especificamente para as redes sociais e internet constit煤en os dous piares nos que se sustenta a formaci贸n do聽mestrado en Comunicaci贸n en Medios Sociais e Creaci贸n de Contidos Dixitais, que a Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicaci贸n comeza a impartir o vindeiro curso 2018/2019. Cun total de 25 prazas, tr谩tase do primeiro m谩ster universitario oficial en Galicia especializado nun eido, o da comunicaci贸n en redes sociais, 鈥渘o que a demanda de profesionais especializados est谩 en crecemento鈥, como salienta o coordinador desta nova titulaci贸n, o profesor do Departamento de Comunicaci贸n Audiovisual e Publicidade Alberto Dafonte.

Nese senso, o informe聽Top 25 pofesiones digitales 2017, realizado polo instituto Inesdi a partires da an谩lise da demanda laboral de 180 empresas, cifra no 19% a porcentaxe de ofertas de emprego centradas no eido dos聽social media, destacando entre os perf铆s m谩is solicitados os de聽social media manager聽e聽content manager, os e as xestores de comunidades virtuais e de contidos para rede. Os dous perf铆s nos que se centra este mestrado cuxo plan de estudos est谩 integrado por 14 materias, 谩s que se suman as pr谩cticas profesionais e o traballo de fin de m谩ster,聽e no que o 50% da docencia, explica Dafonte, correr谩 a cargo de profesionais, de tal xeito que 谩s achegas do persoal docente e investigador da facultade nos seus 谩mbitos de especializaci贸n se sume 鈥渙 valor engadido de contar cunha serie de docentes externos cos que est谩n representadas as principais empresas do sector en Galicia鈥.

鈥溍 un m谩ster que entendemos que vai ser 煤til para o noso alumnado actual, pero tam茅n para titulados que poidan vir doutros 谩mbitos e especializarse nisto鈥, engade Dafonte. Nese mesmos senso, o decano de CCSS e da Comunicaci贸n, Xos茅 Baamonde, incide en que con esta nova titulaci贸n 鈥渋nt茅ntase seguir consolidando 谩 facultade como un referente na xesti贸n da comunicaci贸n鈥澛爀 facelo ademais “no 谩mbito onde hai unha maior demanda de profesionais鈥. Nese senso, Baamonde pon o acento na 鈥渙rientaci贸n fundamentalmente profesional鈥 dun posgrao que responde 鈥渁 unha demanda existente en Galicia鈥 de formaci贸n especializada neste eido e que 谩 vez 鈥渃omplem茅ntase perfectamente coas titulaci贸ns de Publicidade e Relaci贸ns P煤blicas e Comunicaci贸n Audiovisual鈥, dous dos graos que聽se imparten nesta facultade.

Estratexia e creaci贸n

Baixo estes dous termos artic煤lanse os dous m贸dulos principais dunha titulaci贸n que, por unha banda, por谩 o foco na importancia do 鈥減ensamento estrat茅xico鈥 na xesti贸n das redes sociais. 鈥淥 谩mbito dos medios dixitais online implica un campo bastante grande de especifidades鈥, salienta Dafonte, quen lembra, por exemplo, que cada rede social ten unhas particularidades diferentes 鈥渢anto a nivel de investimento, como de alcance, do perfil da xente 谩 que podes chegar e o que podes obter desa rede鈥. Nese senso, 鈥渁 estratexia ten que ver con co帽ecer eses comportamentos dos usuarios nas redes, as condici贸ns de contrataci贸n e formatos dispo帽ibles en cada unha delas, coa definici贸n de como debe comunicar a nosa marca con聽como responder a crises en redes sociais鈥, pero tam茅n, engade, coa articulaci贸n dos contidos nos que se vai ver plasmada esa estratexia.

De a铆 que a creaci贸n sexa o outro eixo desta titulaci贸n, que engloba materias de fotograf铆a, v铆deo ou infograf铆a centradas precisamente nos aspectos espec铆ficos que implica a s煤a difusi贸n a trav茅s de internet. 鈥淗oxe en d铆a todo o mundo 茅 consciente da importancia que ten crear contidos de calidade, comunicar con calidade as cousas que fas, e sabemos, por exemplo, que nas redes sociais聽as gr谩ficas, fotograf铆as ou v铆deos xeran unha maior conexi贸n cos teus p煤blicos que o texto鈥, salienta Dafonte, que incide nese senso en que o prop贸sito deste posgrao 茅 precisamente formar profesionais “vers谩tiles” que poidan abordar estes dous 谩mbitos.

Manifesto da comunicaci贸n non hostil

Coincidindo coa celebraci贸n, este xoves 17, tanto do D铆a das Letras Galegas e do D铆a de Internet, desde a coordinaci贸n deste m谩ster ve帽en de impulsar a traduci贸n ao galego do聽Manifesto da comunicaci贸n non hostil, un dec谩logo impulsado por unha asociaci贸n italiana que est谩 a ser traducido聽a diferentes idiomas. 鈥淥 virtual 茅 real鈥, 鈥渙s insultos non son argumentos鈥 ou 鈥渙 silencio tam茅n comunica鈥 son tres dos puntos deste dec谩logo dirixido a 鈥減romover que sexas consciente de cando te expresas por internet, hai unha persoa ao outro lado da pantalla鈥, como apunta Dafonte, que trasladou 谩 proposta de traduci贸n realizada polo mestrado 谩 asociaci贸n promotora, Parole Ostili, co prop贸sito de que se sume 谩s versi贸ns en 12 idiomas que ofrecen actualmente na s煤a web.