A consulta telef贸nica representa xa o 10,7% do total das citas rexistradas no Sergas en atenci贸n primaria

Os centros de sa煤de das rede asistencial p煤blica contabilizaron en 2018 m谩is de 2,8 mill贸ns de consultas telef贸nicas, preto dun 11% m谩is que o ano anterior
Publicado por o d铆a 16/08/2019 na sección de Salud,Sanidad

A consulta telef贸nica representa xa o 10,7% do total das citas rexistradas no Sergas en atenci贸n primaria

A cidadan铆a galega opta por utilizar cada vez m谩is a modalidade de consulta telef贸nica do Servizo Galego de Sa煤de para ser atendido polo seu m茅dico de cabeceira, evitando ter que desprazarse ao seu centro de sa煤de. Isto refl铆ctese en que ano a ano, esta opci贸n rexistra un maior n煤mero de solicitudes e representa xa o 10,7% sobre o total de citas rexistradas nos centros de sa煤de de Galicia.

Ao longo do pasado ano, o departamento sanitario galego rexistrou un total de 2.835.102 consultas telef贸nicas nos centros de atenci贸n primaria. Esta cifra sup贸n un incremento de preto do 11% (276.625 consultas m谩is) respecto ao mesmo per铆odo do ano anterior, no que se rexistraron 2.558.477 consultas nesta modalidade.

O 99,88% das consultas telef贸nicas foron resoltas polos profesionais sanitarios de atenci贸n primaria sen necesidade de que o paciente tivese que acudir ao centro m茅dico para resolver o seu problema e tan s贸 un 0,12% desas consultas requiriu unha atenci贸n presencial.

A consulta telef贸nica de atenci贸n primaria, posta en marcha polo Sergas en 2013, est谩 dispo帽ible nas especialidades de medicina de familia, pediatr铆a, enfermer铆a, matrona, odontolox铆a, hixiene bucodental e traballo social. Esta modalidade a escolle o propio paciente de forma voluntaria e directamente no momento no que solicita a consulta, elixindo a opci贸n de ser atendido a trav茅s do tel茅fono, coas mesmas caracter铆sticas de tempo e distribuci贸n que a opci贸n de ser atendido de forma presencial.

Por especialidades, a de medicina de familia 茅 a que rexistrou o pasado ano un maior n煤mero de solicitudes (2.264.904), e representa o 14,75% do total das citas telef贸nicas en atenci贸n primaria. A de enfermer铆a rexistrou 300.108 consultas, seguida de pediatr铆a, con 187.384 consultas e matrona, con 52.106. En todas estas especialidades, a porcentaxe de resoluci贸n da consulta telef贸nica 茅 similar, non chegando ao 1% os casos desas citas que precisaron asistencia presencial.

Nas especialidades de hixiene bucal, farmacia e traballo social, a resoluci贸n das citas telef贸nicas foi ao longo do pasado ano do 100%.

Comentar noticia

Your email address will not be published.