A OCU lanza #NoCuela, unha iniciativa para desmentir informacións falsas relacionadas con consumo

Mediante esta iniciativa, OCU pretende sinalar e desmentir informacións que non se axustan á verdade e que prexudican aos consumidores por ir en contra dos seus intereses ou da súa propia saúde
Publicado por o día 03/10/2018 na sección de Hogar

A OCU lanza #NoCuela, unha iniciativa para desmentir informacións falsas relacionadas con consumo

A Organización de Consumidores (OCU) lanzou a iniciativa #NoCuela, un proxecto co que pretende sinalar e desmentir informacións que non se axustan á verdade e que prexudican aos usuarios xa que, na maioría dos casos, van en contra dos seus intereses, do seu modo de vida ou mesmo da súa propia saúde.

Segundo OCU, a pesar de que vivimos na sociedade da información, actualmente proliferan a gran velocidade infinidade de noticias que, aínda que non sempre son malintencionadas, poden ser daniñas para o consumidor, especialmente se afectan a asuntos relacionados coa saúde.

Outras veces, con todo, estas falsidades son creadas e difundidas de forma tendenciosa e malintencionada, co único obxectivo de confundir e enganar á opinión pública e aos consumidores, tratando de formar opinións concretas ou de influír en decisións que son beneficiosas só para determinados sectores, algo que OCU considera especialmente grave, pois pon en risco a libre elección das persoas.

Ante esta situación, OCU quixo poñer en marcha esta iniciativa, que pretende ser un referente para que todos os consumidores poidan contrarrestar non só informacións ou noticias, senón calquera publicidade enganosa ou creada para xerar novas necesidades entre os consumidores, como que os maiores de 50 anos deben tomar un leite específico ou que os refrescos sen azucre axudan a adelgazar.

A iniciativa contará coa axuda dun comité de expertos, que prestarán a súa colaboración para detectar e combater hoaxes (bulos) e enganos no ámbito do consumo.

Ademais, a Organización de Consumidores pretende contar coa participación de todos os consumidores, que a través do hashtag #NoCuela e do correo electrónico [email protected], poderán compartir e difundir a información desmentida e mesmo solicitar a OCU que investigue calquera información dubidosa para que comprobe a súa veracidade.

A Organización de Consumidores e Usuarios leva traballando desde a súa creación hai máis de 40 anos en desmontar mitos e arroxar luz ante noticias falsas ou dubidosas no ámbito do consumo, como as etiquetas trampa dos alimentos ou os produtos que se venden como milagrosos, pero que realmente non o son.