A poesía visual chega ás aulas de primaria de Redondela

Case 300 alumnos e alumnas de centros de primaria poderán achegarse a este mundo creativo tan enriquecedor, da man do artista David Fernández Rivera, nos próximos meses.
Publicado por o día 05/04/2019 na sección de Galicia,Redondela

A poesía visual chega ás aulas de primaria de Redondela

O Concello de Redondela segue traballando para que o selo de Cidade amiga da infancia sexa cada vez unha ferramenta máis visible para promover a auténtica cidadanía dos nenos e nenas e mozas de Redondela, neste caso achegándolles a este ámbito do mundo da creación cultural.
 
Os alumnos de quinto e sexto de primaria de diversos centros educativos de Redondela, poderán gozar, ao longo dos meses de abril e maio, do Proxecto Caligrama 2000, un taller de poesía visual desenvolto polo poeta e pedagogo David Fernández Rivera e que xa visitou multitude de aulas, tanto a nivel nacional como internacional. Tamén colaborou na organización deste proxecto a Concellería de Ensino.
 
O taller trata de converter a aula nun vehículo cara ás diversas paisaxes das infinitas correntes da poesía visual. Esta manifestación lírica, quizais menos coñecida que a tradicional, pero exactamente igual de importante e transcendente, moitas veces atopa nos nenos ao seu mellor público; debido a que, se algo é necesario para gozar de todo o que nos ofrece esta visión da poesía é a imaxinación, un atributo que os infantes teñen a flor de pel e do que David Fernández Rivera aprovéitase para aplicar a súa innovadora pedagoxía.
 
De feito, esta iniciativa sorprende e seguirá sorprendendo, posto que o poeta en ningún momento traballa con poesía adaptada á infancia, senón que se basea na realidade, moitas veces pasada por alto, de que os nenos teñen tanta ou máis capacidade que os adultos para asombrarse ou soñar desde e a través da arte. Por iso, non é de estrañar que os estudantes reciban con entusiasmo obras de poetas como Joan Brossa ou Apollinaire, por mencionar algúns dos autores que se traballarán na dinámica.
 
Outro dos puntos relevantes do taller é o seu carácter interdisciplinar, e é que, partindo sempre desde a imaxinación e creatividade, os alumnos mergulláronse desde unha perspectiva crítica cara a valores tan importantes como o respecto á vida, animais, natureza ou cara á identidade persoal.

Comentar noticia

Your email address will not be published.