A velocidade e o exceso de horas de condución foron as infraccións máis frecuentes

En sete días, 89 condutores de camións e furgonetas dan positivo a alcol e outros 40 a drogas
Por o 06/03/2019 | Sección: Sanidad
A velocidade e o exceso de horas de condución foron as infraccións máis frecuentes

Durante os sete días de duración da campaña de vixilancia de camións, buses e furgonetas que a DXT realizou entre o 18 e 24 de febreiro, os axentes da Agrupación de Tráfico da Garda Civil han controlado a 72.062 vehículos, dos cales 8.818 condutores  foron denunciados por non cumprir algúns dos preceptos da normativa. Tamén se inmobilizaron 118 vehículos (52 camións e 66 furgonetas)  por diferentes motivos.

Nunha soa semana, 89 condutores (16 camións e 73 furgonetas) deron positivo a alcol  e  40 positivo a drogas (32 condutores de furgonetas e 8 de camións).

No que respecta ao cinto de seguridade, outro dos alicerces básicos da seguridade viaria, 126 usuarios de camións, 12 de autobús e 517 de furgonetas foron denunciados por non facer uso do devandito dispositivo de seguridade.

No caso da velocidade, 1.044 condutores destes tipos de vehículos circulaban a velocidades superiores á permitida. Dos 1.044, 957 eran condutores de furgonetas.

As denuncias por exceso de horas de condución foron as máis numerosas. En concreto os axentes de tráfico  tramitaron 1.889 denuncias por infraccións relativas aos tempos de condución ( 1.859 a camións e 30 a buses) e  396 por cuestións relacionadas co *tacógrafo (367 camións e 29 autobuses).

Un exceso no tempo de condución pode xerar fatiga e distraccións, aumentando o risco de sufrir ou provocar un accidente.

As denuncias impostas por exceso  de peso e mala disposición da carga ascenderon a 833, dos cales 318 foron en furgonetas e o resto a camións.

Sobre a documentación relativa ao vehículo e ao condutor os axentes comprobaron que 608 condutores (334 camións, 14 autobuses e 260 furgonetas) presentaban irregularidades administrativas.

Comentar noticia

Your email address will not be published.