A Xunta destaca a importancia da informaci贸n e concienciaci贸n para contar cunha xeraci贸n de consumidores responsables

A directora xeral de Comercio e Consumo, Sol V谩zquez, e a directora xeral de Pesca, Acuicultura e Innovaci贸n Tecnol贸xica, Mercedes Rodr铆guez, participaron hoxe na xornada 鈥楢 cesta da compra a exame鈥
Publicado por o d铆a 25/06/2019 na sección de Xunta de Galicia

A Xunta destaca a importancia da informaci贸n e concienciaci贸n para contar cunha xeraci贸n de consumidores responsables

A directora xeral de Comercio e Consumo, Sol V谩zquez, e a directora xeral de Pesca, Acuicultura e Innovaci贸n Tecnol贸xica, Mercedes Rodr铆guez, participaron hoxe en Santiago na xornada A cesta da compra a exame organizada pola Uni贸n de Consumidores de Galicia e onde se avaliou un estudo sobre h谩bitos de alimentaci贸n.

V谩zquez, na s煤a intervenci贸n na inauguraci贸n da iniciativa, destacou a importancia de levar a cabo estudos como o que hoxe se presentou e considerou imprescindible desenvolver traballos de informaci贸n e de concienciaci贸n neste eido que permita contar cunha xeraci贸n de consumidores responsables e informados. Nese sentido, puxo en valor o traballo da Xunta non s贸 para defender os consumidores, sen贸n para promover entre as xeraci贸ns m谩is novas unha cultura neste eido.

Mentres, a directora xeral de Pesca, Acuicultura e Innovaci贸n Tecnol贸xica da Conseller铆a do Mar, Mercedes Rodr铆guez, participou na conversa O consumo de peixe en Galicia, onde destacou que o Estudo sobre H谩bitos Alimentaci贸n 2019 recolle que case un 60% dos galegos consume peixe dous ou m谩is d铆as por semana. Unha taxa, dixo, que non est谩 tan lonxe do recomendado pero que confiou en poder mellorar cun pequeno impulso.

Neste sentido, subli帽ou que a situaci贸n m谩is complexa se d谩 nos consumidores de 18 a 30 anos, os co帽ecidos como millennials, que deixan as casas dos seus pais para comezar a vivir de xeito independente. Para mellorar este escenario, a Xunta xa adxudicou unha campa帽a promocional para fomentar a trav茅s das redes sociais o consumo de produtos do mar entre esta franxa de idade, tal e como no seu d铆a solicitou o Parlamento de Galicia.

Esta acci贸n vir铆a a dar continuidade 谩s que se est谩n a desenvolver nos 煤ltimos anos entre os m谩is novos, como Ponlle as pilas ao teu bocata ou O sabor da aventura est谩 no mar. As d煤as iniciativas chegaron xa a m谩is de 100.000 nenos para divulgar o valor e o sabor dos produtos pesqueiros frescos e en conserva as铆 como os beneficios que te帽en para a sa煤de.