A conselleira do Mar, Rosa Quintana, mantivo unha videoconferencia con representantes das cadeas de distribución Froiz, Gadisa, Carrefour, Vegalsa-Eroski e El Corte Inglés no marco da súa adhesión á campaña de promoción dos produtos pesqueiros impulsada pola Xunta ‘Merca produto fresco do mar. Estamos no mesmo barco’. Ambas partes analizaron na reunión os obxectivos desta iniciativa que o Executivo galego vén de reforzar coa colaboración destes grupos e que desde esta semana está presente nos seus puntos de venda da comunidade autónoma co fin de animar á cidadanía a consumir produtos do mar e impulsar os seus prezos durante a crise do coronavirus.
A iniciativa está presente nos puntos de venda destas empresas distribuidoras a través de material repartido pola Consellería do Mar, que destina aos establecementos un total de 7.000 carteis, 7.000 vinilos e 24.000 letreiros promocionais que estarán expostos nos lugares de compra dos produtos do mar.
Nestes materiais anímase a adquirir produtos pesqueiros que aportan, entre outros beneficios saudables, a vitamina D necesaria na dieta e tamén promove apoiar o importante esforzo que están a facer os profesionais do mar no escenario actual como parte do traballo esencial para asegurar o abastecemento de alimentos de calidade á sociedade.
A titular de Mar destacou a implicación e a plena colaboración dos grupos de distribución que se adheriron á iniciativa, que está aberta a todas aquelas cadeas distribuidoras, prazas de abastos e peixerías que estean interesadas en participar. Neste sentido, sinalou que isto se corresponde co espírito da campaña e salientou a importancia de permanecer xuntos no mesmo barco para impulsar a demanda e os prezos dos produtos pesqueiros. O obxectivo, incidiu, é que a frota que segue operativa poida desenvolver a súa actividade en condicións de rendibilidade a pesar das dificultades derivadas da alerta sanitaria pola COVID-19 e da declaración do estado de alarma decretado polo Estado.
Rosa Quintana tamén insistiu no importante labor realizado polo sector extractivo desde que comezou a alerta sanitaria e no seu papel fundamental dentro da cadea de subministro ao tempo que salientou que é imprescindible garantir o seu funcionamento e operatividade para ofrecer produtos de calidade á sociedade.
Por iso, a campaña de promoción á que se dá un pulo coa participación das cadeas de distribución trata de fomentar o consumo e enxalzar o importante labor da frota pesqueira galega para manter, a pesares das dificultades de poñer en práctica as medidas preventivas fronte ao coronavirus, a oferta de proteína mariña á cidadanía neste momento excepcional.
Neste sentido, a conselleira do Mar lembrou que adquirir produtos do mar galego nestes momentos supón apoiar ás lonxas que seguen abrindo as súas portas cada día, ás mulleres e homes que saen ao mar, ás praias ou ás bateas cada xornada deste período de estado de alarma e que poñen no mercado distintos alimentos de gran calidade.
Noticias de última hora en Vigo. Te contamos todo lo que sucede en nuestra ciudad. Desde los sucesos más relevantes hasta artículos de opinión y de interés.