Nas últimas semanas, a Organización de Consumidores e Usuarios recibiu un número crecente de reclamacións sobre Wallapop, a plataforma de compravenda entre particulares. Na súa maioría, refírense a problemas co método de pago, Wallapay.
OCU advirte de que algúns dos usuarios que venden os seus produtos a través desta páxina quéixanse de que non reciben o diñeiro despois de enviar o paquete. Pola súa banda, os compradores quéixanse de que, se se cancela o envío, non lles devolven o diñeiro pago.
A Organización de Consumidores considera que o problema podería deberse a que Wallapop, a plataforma que actúa como intermediario entre comprador e vendedor, nalgúns casos puidese estar a reter o diñeiro durante máis tempo do previsto inicialmente e, como denuncian algúns usuarios, non obteñen axuda do servizo de atención ao cliente.
Ante esta situación, OCU presentou hai varias semanas unha denuncia #ante a Axencia Catalá de Consumo, sen recibir ningunha resposta ata a data.
En paralelo, a Organización realizou unha proba práctica de compravenda en Wallapop que transcorreu sen ningún incidente. Por iso, OCU considera que, aínda que haxa máis atrasos do habitual, non hai probas para concluír que se trate de algo sistemático.
Que facer ante problemas con Wallapay
A Organización de Consumidores lembra aos usuarios que facer se non recibiron o seu produto ou o seu diñeiro:
- Se se trata dun comprador que non recibiu o produto comprado xa pago, pode solicitar ao banco a devolución do importe.
- Se se trata dun vendedor que enviou o seu produto e non recibiu o pago acordado, deberá reclamar o diñeiro directamente a Wallapop. Se non o recibe, non terá máis opción que reclamar xudicialmente.
De calquera modo, Wallapop ofrece aos usuarios de Wallapay un sistema de mediación que permite abrir unha disputa no caso de discrepancias entre comprador e vendedor, pero non intervén no proceso de compravenda.
OCU lembra que nos contratos entre particulares existe maior liberdade para negociar as condicións, o prezo, etc. E tamén existen máis restricións nalgúns ámbitos: hai 6 meses de garantía en caso de defectos anteriores á compra, pero non existe o dereito á desistencia salvo que se indique expresamente, e en caso de problemas, as partes deben tentar chegar a un acordo para resolver o conflito. Se non é así, a alternativa é ir aos tribunais.
Noticias de última hora en Vigo. Te contamos todo lo que sucede en nuestra ciudad. Desde los sucesos más relevantes hasta artículos de opinión y de interés.