Balseiro afirma que a Xunta impulsa o asociacionismo do comercio local para “que siga sendo motor económico e social das nosas vilas”

O delegado territorial, José Manuel Balseiro, participou hoxe en sendos actos organizados por A Mariña Federación e Acisa Ribadeo

O delegado territorial da Xunta, José Manuel Balseiro, destacou hoxe que a Xunta impulsa o asociacionismo para potenciar o comercio de proximidade co fin de que este “siga sendo motor económico e social das nosas vilas e cidades”.

O delegado afirmou que o comercio local ten un evidente peso económico, sendo un dos principais xeradores de emprego, e tamén é centro neurálxico da vida social, e apelou como proba á fortaleza e dinamismo que exhiben colectivos como A Mariña Federación e Acisa Ribadeo.

Balseiro participou hoxe en sendos actos organizados por estes colectivos. A Mariña Federación celebrou en Viveiro unha xuntanza en torno ao lema “Catro anos de andadura, e todo un futuro por diante”; pola súa banda, a Asociación de Comerciantes, Industriais, Servizos e Autónomos (Acisa) de Ribadeo celebrou a sexta edición da súa cea de gala e entregou premios a dous dos seus asociados.

A Xunta -explicou Balseiro- fomenta o asociacionismo “co establecemento de axudas directas aos centros comerciais abertos e prazas de abastos para que desenvolvan accións de dinamización e fidelización de clientes”, así como coa organización de diversas campañas para incentivar a demanda no comercio local a través da Dirección Xeral de Comercio e Consumo, que depende da Consellería de Economía, Emprego e Industria.

“A unión é clave para competir con outras fórmulas comerciais”, sinalou o delegado, e na mesma liña engadiu que Acisa Ribadeo e A Mariña Federación son “puntais fundamentais para revitalizar e incrementar a competitividade do comercio de proximidade nesta comarca”.

O delegado territorial fixo referencia tamén ao Plan estratéxico de impulso ao Comercio de Galicia que ten en marcha a Consellería de Economía e ao que que destinará 70 millóns de euros ata 2020.

Este plan inclúe 55 accións específicas articuladas arredor de tres grandes retos: Afianzar un sector comercial renovado, impulsar o comercio electrónico, e potenciar o comercio excelente, traballando na dinamización e a mellora continua. “A calidade, do produto e do servizo, é o elemento diferenciador do comercio de proximidade”, concluíu Balseiro.

Noticias de última hora en Vigo. Te contamos todo lo que sucede en nuestra ciudad. Desde los sucesos más relevantes hasta artículos de opinión y de interés.

A Mariña FederaciónAcisa RibadeoC. de EconomíaDelegado territorialEmprego e IndustriaJosé Manuel Balseiro

SIGUENOS EN TELEGRAM