BBVA anula unha suposta débeda de 4.808 euros dun tratamento en iDental a un socio de FACUA Sevilla

O banco reclamáballe o pago e chegou a incluílo nun ficheiro de morosos a pesar de que o usuario desistiu do contrato apenas cinco días despois de asinalo.
Publicado por o día 29/05/2019 na sección de FACUA,Social

BBVA anula unha suposta débeda de 4.808 euros dun tratamento en  iDental a un socio de FACUA Sevilla

BBVA anulou unha suposta débeda de 4.808 euros a un socio de FACUA Sevilla por un tratamento en iDental que nunca levou a cabo. O afectado exerceu o seu dereito de desistencia apenas cinco días despois de asinar o contrato, pero o banco reclamoulle o pago das cotas e chegou a incluílo nun ficheiro de morosos por falta de pagamento.
 
Ulises L. R., residente en Sevilla, acudiu en 2016 á clínica iDental da capital andaluza para contratar tratamentos odontolóxicos para el e as súas dúas fillas, Alejandra e Lorena, que foron valorados en 4.808 euros en total. Debido ao alto custo, ofrecéuselle a posibilidade de financialo a través de Unoe Bank -hoxe propiedade de BBVA- por 36 mensualidades de 133,56 euros cada unha. Con todo, apenas cinco días despois decidiu exercer o seu dereito de desistencia e cancelar os tratamentos coa clínica.
 
Para a súa sorpresa, Unoe, e posteriormente BBVA, empezou a reclamarlle o importe das cotas, incluíuno nun ficheiro de morosos ao negarse Ulises a pagar e chegou a ameazalo con levalo aos tribunais. Nunha das comunicaciónes mesmo lle enviou unha simulación de denuncia para amedrentalo e conseguir que pagase.
 
Ante esta situación, Ulises decidiu acudir a FACUA Sevilla para que exercese accións en defensa dos seus dereitos. O equipo xurídico da asociación dirixiuse a BBVA, que xa comprara Unoe, para reclamarlle que anulase a suposta débeda e eliminase os datos do usuario do ficheiro de morosos, xa que desistir dos tratamentos tamén poñía fin ao contrato de financiamento.
 
Así, o artigo 29 da Lei de Contratos de Créditos ao Consumo establece que “se o consumidor exerceu o seu dereito de desistencia respecto a un contrato de subministración de bens ou servizos financiado total ou parcialmente mediante un contrato de crédito vinculado, deixará de estar obrigado por este último contrato sen penalización algunha para o consumidor”.
 
BBVA aceptou anular parte da débeda, aínda que seguiu reclamándolle 510,84 euros que correspondían, segundo afirmaba, “ao tratamento realizado”. FACUA Sevilla acudiu entón ao Defensor do Cliente da entidade alegando que, dado que se desistiu cinco días despois de formalizar o contrato, a Ulises e as súas fillas non se lles realizou intervención algunha. A asociación achegou tamén informes dunha segunda clínica odontolóxica onde constaba que os pacientes non tiñan realizado “ningún tratamento proposto por iDental”.
 
Finalmente, tras resolver o Defensor do Cliente a favor de FACUA Sevilla, a entidade anulou a totalidade do contrato de financiamento, os 4.808 euros, e eliminou a Ulises do ficheiro de morosos.

Comentar noticia

Your email address will not be published.