Carmela Silva aplaude o consenso e a unanimidade na constitución oficial da mesa do turismo da provincia

A presidenta da Deputación de Pontevedra anuncia a participación do sector privado nas próximas citas de promoción turística da institución provincial en Barcelona e Lisboa
Publicado por o día 06/06/2018 na sección de Deputación de Pontevedra

Carmela Silva aplaude o consenso e a unanimidade na constitución oficial da mesa do turismo da provincia

A presidenta  da Deputación de Pontevedra, Carmela Silva, aplaudiu hoxe o consenso e a unanimidade acadada entre todos los membros da mesa provincial do turismo na súa primeira xuntanza oficial de constitución. Silva  presidiu a xuntanza extraordinaria da mesa de turismo, que se constituíu de forma oficial nesta mesa xuntanza, e na que se aprobaron o seu regulamento de funcionamento e as alegacións presentadas ao mesmo, dun xeito unánime por todos os seus integrantes.

A mesa provincial de turismo foi creada ao amparo do Plan Estratéxico de Turismo que fixou as liñas mestras da actuación da Deputación neste sector  e está conformada polo Clúster de Turismo de Galicia, Federación Provincial de Hostaleira; Turismo de Galicia (Xunta de Galicia), aeroporto de Vigo, GDR Pontevedra Norte, GAL Ría de Arousa, GDR Baixo Miño, Ruta do Viño Rías Baixas, os centros de ensino Manuel Antonio e Carlos Oroza, e os concellos de Vigo, Pontevedra, Baiona e A Guarda.

Carmela Silva subliñou que só se presentaron tres alegacións ao regulamento de funcionamento. Unha delas para  a participación do Porto de Vigo e foi aprobado, por unanimidade, que sexa invitado cada vez que vaian abordarse aspectos de turismo náutico; outra para a participación da asociación de hostaleiros de Pontevedra, que considerouse que  e participará na mesa; en terceiro, lugar existía a demanda dos concellos do interior de participar tamén na promoción. A este respecto Silva subliñou “que aprobouse sumar  á promoción ademais do  habitual ‘Rías Baixas’, unha marca consolidada no tempo e moi coñecida, a de `Pontevedra Provincia’, que abarca máis que o contido tradicional da marca de Rías Baixas”.

Posteriormente a presidenta  da Deputación presentou un informe sobre as actuacións que está levando a institución provincial na promoción e difusión, como foron as distintas presentacións do destino a nivel nacional e internacional. Amais Silva informou os presentes sobre as dúas iniciativas vinculadas a comercialización  e a promoción on-line, dentro do proxecto “Turis-Tic”, para o uso das novas tecnoloxías no sector turístico.

Por outra parte, a directora do aeroporto de Vigo, Ana Molés, incidiu na necesidade de promoción da provincia nos destinos cos que existen conexións aéreas, aspecto no que coincidiu a presidenta  ao destacar que “é unha vantaxe competitiva contar con rutas de avión fronte a outros territorios que non contan con esta posibilidade de atraer turistas”. Tamén a mesa aceptou a proposta do Clúster de Turismo de acompañar a promoción en destino que fai a Deputación coa participación do propio sector privado mediante a celebración de “workshops”. Silva xa anunciou que as promocións en Barcelona e Lisboa, que son as dúas próximas citas da institución provincial para a presentación do destino, participe xa o sector privado.

Por último, Carmela Silva subliñou que a próxima mesa do camiño convocada para o próximo día 14 se volva a incidir na necesidade de promocionar e sinalizar as distintas rutas do camiño de Santiago o seu paso pola provincia de Pontevedra “sumando sinerxias entre todos”.

A presidenta  da Deputación de Pontevedra, Carmela Silva, aplaudiu hoxe o consenso e a unanimidade acadada entre todos los membros da mesa provincial do turismo na súa primeira xuntanza oficial de constitución. Silva  presidiu a xuntanza extraordinaria da mesa de turismo, que se constituíu de forma oficial nesta mesa xuntanza, e na que se aprobaron o seu regulamento de funcionamento e as alegacións presentadas ao mesmo, dun xeito unánime por todos os seus integrantes.

A mesa provincial de turismo foi creada ao amparo do Plan Estratéxico de Turismo que fixou as liñas mestras da actuación da Deputación neste sector  e está conformada polo Clúster de Turismo de Galicia, Federación Provincial de Hostaleira; Turismo de Galicia (Xunta de Galicia), aeroporto de Vigo, GDR Pontevedra Norte, GAL Ría de Arousa, GDR Baixo Miño, Ruta do Viño Rías Baixas, os centros de ensino Manuel Antonio e Carlos Oroza, e os concellos de Vigo, Pontevedra, Baiona e A Guarda.

Carmela Silva subliñou que só se presentaron tres alegacións ao regulamento de funcionamento. Unha delas para  a participación do Porto de Vigo e foi aprobado, por unanimidade, que sexa invitado cada vez que vaian abordarse aspectos de turismo náutico; outra para a participación da asociación de hostaleiros de Pontevedra, que considerouse que  e participará na mesa; en terceiro, lugar existía a demanda dos concellos do interior de participar tamén na promoción. A este respecto Silva subliñou “que aprobouse sumar  á promoción ademais do  habitual ‘Rías Baixas’, unha marca consolidada no tempo e moi coñecida, a de `Pontevedra Provincia’, que abarca máis que o contido tradicional da marca de Rías Baixas”.

Posteriormente a presidenta  da Deputación presentou un informe sobre as actuacións que está levando a institución provincial na promoción e difusión, como foron as distintas presentacións do destino a nivel nacional e internacional. Amais Silva informou os presentes sobre as dúas iniciativas vinculadas a comercialización  e a promoción on-line, dentro do proxecto “Turis-Tic”, para o uso das novas tecnoloxías no sector turístico.

Por outra parte, a directora do aeroporto de Vigo, Ana Molés, incidiu na necesidade de promoción da provincia nos destinos cos que existen conexións aéreas, aspecto no que coincidiu a presidenta  ao destacar que “é unha vantaxe competitiva contar con rutas de avión fronte a outros territorios que non contan con esta posibilidade de atraer turistas”. Tamén a mesa aceptou a proposta do Clúster de Turismo de acompañar a promoción en destino que fai a Deputación coa participación do propio sector privado mediante a celebración de “workshops”. Silva xa anunciou que as promocións en Barcelona e Lisboa, que son as dúas próximas citas da institución provincial para a presentación do destino, participe xa o sector privado.

Por último, Carmela Silva subliñou que a próxima mesa do camiño convocada para o próximo día 14 se volva a incidir na necesidade de promocionar e sinalizar as distintas rutas do camiño de Santiago o seu paso pola provincia de Pontevedra “sumando sinerxias entre todos”.

A presidenta  da Deputación de Pontevedra, Carmela Silva, aplaudiu hoxe o consenso e a unanimidade acadada entre todos los membros da mesa provincial do turismo na súa primeira xuntanza oficial de constitución. Silva  presidiu a xuntanza extraordinaria da mesa de turismo, que se constituíu de forma oficial nesta mesa xuntanza, e na que se aprobaron o seu regulamento de funcionamento e as alegacións presentadas ao mesmo, dun xeito unánime por todos os seus integrantes.

A mesa provincial de turismo foi creada ao amparo do Plan Estratéxico de Turismo que fixou as liñas mestras da actuación da Deputación neste sector  e está conformada polo Clúster de Turismo de Galicia, Federación Provincial de Hostaleira; Turismo de Galicia (Xunta de Galicia), aeroporto de Vigo, GDR Pontevedra Norte, GAL Ría de Arousa, GDR Baixo Miño, Ruta do Viño Rías Baixas, os centros de ensino Manuel Antonio e Carlos Oroza, e os concellos de Vigo, Pontevedra, Baiona e A Guarda.

Carmela Silva subliñou que só se presentaron tres alegacións ao regulamento de funcionamento. Unha delas para  a participación do Porto de Vigo e foi aprobado, por unanimidade, que sexa invitado cada vez que vaian abordarse aspectos de turismo náutico; outra para a participación da asociación de hostaleiros de Pontevedra, que considerouse que  e participará na mesa; en terceiro, lugar existía a demanda dos concellos do interior de participar tamén na promoción. A este respecto Silva subliñou “que aprobouse sumar  á promoción ademais do  habitual ‘Rías Baixas’, unha marca consolidada no tempo e moi coñecida, a de `Pontevedra Provincia’, que abarca máis que o contido tradicional da marca de Rías Baixas”.

Posteriormente a presidenta  da Deputación presentou un informe sobre as actuacións que está levando a institución provincial na promoción e difusión, como foron as distintas presentacións do destino a nivel nacional e internacional. Amais Silva informou os presentes sobre as dúas iniciativas vinculadas a comercialización  e a promoción on-line, dentro do proxecto “Turis-Tic”, para o uso das novas tecnoloxías no sector turístico.

Por outra parte, a directora do aeroporto de Vigo, Ana Molés, incidiu na necesidade de promoción da provincia nos destinos cos que existen conexións aéreas, aspecto no que coincidiu a presidenta  ao destacar que “é unha vantaxe competitiva contar con rutas de avión fronte a outros territorios que non contan con esta posibilidade de atraer turistas”. Tamén a mesa aceptou a proposta do Clúster de Turismo de acompañar a promoción en destino que fai a Deputación coa participación do propio sector privado mediante a celebración de “workshops”. Silva xa anunciou que as promocións en Barcelona e Lisboa, que son as dúas próximas citas da institución provincial para a presentación do destino, participe xa o sector privado.

Por último, Carmela Silva subliñou que a próxima mesa do camiño convocada para o próximo día 14 se volva a incidir na necesidade de promocionar e sinalizar as distintas rutas do camiño de Santiago o seu paso pola provincia de Pontevedra “sumando sinerxias entre todos”.

A presidenta  da Deputación de Pontevedra, Carmela Silva, aplaudiu hoxe o consenso e a unanimidade acadada entre todos los membros da mesa provincial do turismo na súa primeira xuntanza oficial de constitución. Silva  presidiu a xuntanza extraordinaria da mesa de turismo, que se constituíu de forma oficial nesta mesa xuntanza, e na que se aprobaron o seu regulamento de funcionamento e as alegacións presentadas ao mesmo, dun xeito unánime por todos os seus integrantes.

A mesa provincial de turismo foi creada ao amparo do Plan Estratéxico de Turismo que fixou as liñas mestras da actuación da Deputación neste sector  e está conformada polo Clúster de Turismo de Galicia, Federación Provincial de Hostaleira; Turismo de Galicia (Xunta de Galicia), aeroporto de Vigo, GDR Pontevedra Norte, GAL Ría de Arousa, GDR Baixo Miño, Ruta do Viño Rías Baixas, os centros de ensino Manuel Antonio e Carlos Oroza, e os concellos de Vigo, Pontevedra, Baiona e A Guarda.

Carmela Silva subliñou que só se presentaron tres alegacións ao regulamento de funcionamento. Unha delas para  a participación do Porto de Vigo e foi aprobado, por unanimidade, que sexa invitado cada vez que vaian abordarse aspectos de turismo náutico; outra para a participación da asociación de hostaleiros de Pontevedra, que considerouse que  e participará na mesa; en terceiro, lugar existía a demanda dos concellos do interior de participar tamén na promoción. A este respecto Silva subliñou “que aprobouse sumar  á promoción ademais do  habitual ‘Rías Baixas’, unha marca consolidada no tempo e moi coñecida, a de `Pontevedra Provincia’, que abarca máis que o contido tradicional da marca de Rías Baixas”.

Posteriormente a presidenta  da Deputación presentou un informe sobre as actuacións que está levando a institución provincial na promoción e difusión, como foron as distintas presentacións do destino a nivel nacional e internacional. Amais Silva informou os presentes sobre as dúas iniciativas vinculadas a comercialización  e a promoción on-line, dentro do proxecto “Turis-Tic”, para o uso das novas tecnoloxías no sector turístico.

Por outra parte, a directora do aeroporto de Vigo, Ana Molés, incidiu na necesidade de promoción da provincia nos destinos cos que existen conexións aéreas, aspecto no que coincidiu a presidenta  ao destacar que “é unha vantaxe competitiva contar con rutas de avión fronte a outros territorios que non contan con esta posibilidade de atraer turistas”. Tamén a mesa aceptou a proposta do Clúster de Turismo de acompañar a promoción en destino que fai a Deputación coa participación do propio sector privado mediante a celebración de “workshops”. Silva xa anunciou que as promocións en Barcelona e Lisboa, que son as dúas próximas citas da institución provincial para a presentación do destino, participe xa o sector privado.

Por último, Carmela Silva subliñou que a próxima mesa do camiño convocada para o próximo día 14 se volva a incidir na necesidade de promocionar e sinalizar as distintas rutas do camiño de Santiago o seu paso pola provincia de Pontevedra “sumando sinerxias entre todos”.

A presidenta  da Deputación de Pontevedra, Carmela Silva, aplaudiu hoxe o consenso e a unanimidade acadada entre todos los membros da mesa provincial do turismo na súa primeira xuntanza oficial de constitución. Silva  presidiu a xuntanza extraordinaria da mesa de turismo, que se constituíu de forma oficial nesta mesa xuntanza, e na que se aprobaron o seu regulamento de funcionamento e as alegacións presentadas ao mesmo, dun xeito unánime por todos os seus integrantes.

A mesa provincial de turismo foi creada ao amparo do Plan Estratéxico de Turismo que fixou as liñas mestras da actuación da Deputación neste sector  e está conformada polo Clúster de Turismo de Galicia, Federación Provincial de Hostaleira; Turismo de Galicia (Xunta de Galicia), aeroporto de Vigo, GDR Pontevedra Norte, GAL Ría de Arousa, GDR Baixo Miño, Ruta do Viño Rías Baixas, os centros de ensino Manuel Antonio e Carlos Oroza, e os concellos de Vigo, Pontevedra, Baiona e A Guarda.

Carmela Silva subliñou que só se presentaron tres alegacións ao regulamento de funcionamento. Unha delas para  a participación do Porto de Vigo e foi aprobado, por unanimidade, que sexa invitado cada vez que vaian abordarse aspectos de turismo náutico; outra para a participación da asociación de hostaleiros de Pontevedra, que considerouse que  e participará na mesa; en terceiro, lugar existía a demanda dos concellos do interior de participar tamén na promoción. A este respecto Silva subliñou “que aprobouse sumar  á promoción ademais do  habitual ‘Rías Baixas’, unha marca consolidada no tempo e moi coñecida, a de `Pontevedra Provincia’, que abarca máis que o contido tradicional da marca de Rías Baixas”.

Posteriormente a presidenta  da Deputación presentou un informe sobre as actuacións que está levando a institución provincial na promoción e difusión, como foron as distintas presentacións do destino a nivel nacional e internacional. Amais Silva informou os presentes sobre as dúas iniciativas vinculadas a comercialización  e a promoción on-line, dentro do proxecto “Turis-Tic”, para o uso das novas tecnoloxías no sector turístico.

Por outra parte, a directora do aeroporto de Vigo, Ana Molés, incidiu na necesidade de promoción da provincia nos destinos cos que existen conexións aéreas, aspecto no que coincidiu a presidenta  ao destacar que “é unha vantaxe competitiva contar con rutas de avión fronte a outros territorios que non contan con esta posibilidade de atraer turistas”. Tamén a mesa aceptou a proposta do Clúster de Turismo de acompañar a promoción en destino que fai a Deputación coa participación do propio sector privado mediante a celebración de “workshops”. Silva xa anunciou que as promocións en Barcelona e Lisboa, que son as dúas próximas citas da institución provincial para a presentación do destino, participe xa o sector privado.

Por último, Carmela Silva subliñou que a próxima mesa do camiño convocada para o próximo día 14 se volva a incidir na necesidade de promocionar e sinalizar as distintas rutas do camiño de Santiago o seu paso pola provincia de Pontevedra “sumando sinerxias entre todos”.