Como previr problemas nas macrofiestas de Fin de Ano?

Chega a noite de fin de ano e moitos saen a celebralo, pero ás veces as festas e cotillóns non resultan tan divertidas como deberían: problemas coas entradas, exceso de aforamento, desaloxos por problemas administrativos ou, peor, por falta de seguridade
Publicado por o día 30/12/2018 na sección de OCU,Social

Como previr problemas nas macrofiestas de Fin de Ano?

ANTES DE COMPRAR A ENTRADA:

Se se compra a entrada con antelación, debe facerse en establecementos ou a través de intermediarios de absoluta fiabilidade, onde exista a posibilidade de localizar ao vendedor de forma inmediata se houbese que solucionar calquera incidencia. Se se compra por Internet, OCU recomenda:

  1. Comprar a través das páxinas organizadoras do evento.
  2. Acceder a sitios seguros: páxinas cuxa dirección URL empece por https:// en lugar de http://, ou que inclúan un cadeado ou unha chave na parte inferior da pantalla.
  3. Ler con detemento toda a publicidade e as condicións xerais antes de pagar e gardar ou imprimir eses documentos.
  4. Conservar sempre a páxina final onde aparece o resumo da transacción e gardar ata despois de gozar do evento todos os datos da empresa que lle vendeu as entradas: nome da compañía, dirección, teléfono e termos legais da compra, así como os xustificantes de pago. Se intercambias correos electrónicos coa empresa, conserva tamén esas mensaxes.
  5. Evitar a revenda e os seus abusos
  6. Comprala na porta do local, no mesmo momento da festa (no caso de que isto sexa posible) permite aforrar problemas sobrevindos, como cancelación do evento, imprevistos que che impidan acudir, entradas falsas…

OCU LEMBRA, ADEMAIS, QUE A ADQUISICIÓN DUNHA ENTRADA PARA UN ESPECTÁCULO IMPLICA QUE ADQUIRIMOS TAMÉN CERTOS DEREITOS, COMO:

  1. Poder presenciar o evento completo e que se desenvolva integramente, segundo anúnciase, cumprindo o horario, a forma e as condicións previstas.
  2. Ter dereito a recibir a devolución total ou parcial do diñeiro abonado, (agás se a suspensión ou cancelación prodúcese por unha causa de forza maior), se a empresa suspende ou varía algunha as condicións do espectáculo.
  3. O local que organiza o evento debe ter a disposición dos asistentes a licenza, en regra, que lle autoriza a celebrar este tipo de acto concreto.
  4. Por outra banda, para protexer aos asistentes a estes eventos, a entidade organizadora debería contar cunha póliza de seguro que cubra calquera accidente que se produzan no recinto e nos accesos á festa, independentemente de quen fose o responsable en caso de incidente, e que indemnice aos posibles prexudicados conforme ao sistema de valoración de lesións previsto na lei.

Se algo sae mal, reclamar

No caso de atopar algún problema, os usuarios que asistan a macrofiestas organizadas e cotillóns teñen dereito a reclamar. Para iso, OCU recomenda seguir estes pasos:

  1. Recompilar todos os documentos que poidan acompañar a queixa (entrada, condicións xerais…) e achegar copia dos mesmos na reclamación.
  2. Se o problema ten que ver coa publicidade, os prezos, ou calquera incumprimento das condicións (horarios de inicio e final, actuacións…), a reclamación débese enviar á Dirección Xeral de
  3. Consumo ou a calquera oficina de información ao consumidor.
  4. Se se dese o caso dunha presunta estafa na compravenda de entradas ou que o consumidor non poida acceder ao espectáculo por ter supostamente unha entrada falsificada, débese acudir directamente á comisaría de policía para denuncialo.