Denuncian a Lowi por ofrecer na súa web unha oferta que non é posible contratar

A Organización de Consumidores e Usuarios comprobou que Lowi anuncia unha tarifa fixa de fibra e sen teléfono que non é posible contratar, nin por teléfono nin vía web
Por o 11/12/2018 | Sección: Hogar,Internet,OCU,Social
Denuncian a Lowi por ofrecer na súa web unha oferta que non é posible contratar
A Organización de Consumidores e Usuarios (OCU) presentou unha denuncia contra Lowi, a compañía baixo custo de fibra e móbil, por ofrecer na súa web unha oferta de fibra con velocidade de 100Mb (desde o 1 de decembro) e sen teléfono fixo por 29,95 euros, que non é posible contratar.
 
Tras recibir a alerta por parte dun usuario, a Organización de Consumidores comprobou que, a pesar do anunciado pola compañía, na web de Lowi só é posible contratar a tarifa de fibra se esta vai acompañada dunha tarifa móbil. De feito, a opción máis barata que a filial de Vodafone ofrece parte dunha cota mensual de 38,95 euros, 9 euros máis que a oferta anunciada.
 
A Organización de Consumidores constatou ademais que esta oferta non conta con ningunha especificación na letra pequena nin en ningunha outra aclaración adicional sobre excepcións de contratación. Tampouco existen limitacións ou exclusións en función da canle de contratación ou de criterios xeográficos.
 
Por iso, OCU denunciou a Lowi por publicidade enganosa ante a Dirección Xeral de Consumo da Comunidad de Madrid, solicitando que se lle impoña a sanción que corresponda. Ademais, OCU solicita que se retire esta oferta da súa web, cese a súa conduta e evite que repita este tipo de ofertas enganosas no futuro. A Organización lembra que a publicidade é vinculante e que é ilegal e pouco transparente para o consumidor anunciar ofertas non contratables.
 
Esta denuncia chega tras o aviso dun consumidor particular, que advertiu a OCU da falsa oferta través do mail nocuela@ocu.org, un servizo que a Organización ten a disposición dos usuarios para que informen de calquera posible engano ou noticia falsa.
 
A través da iniciativa #NoCuela, OCU quere aclarar e desmentir todo tipo de informacións falsas en materia de consumo e anima a todos os usuarios a colaborar facendo chegar calquera caso de información sospeitosa para que sexan investigadas, igual que ocorreu con este caso.

Comentar noticia

Your email address will not be published.