Denuncian a Naturgy por non aclarar nas facturas cal sería o importe con discriminación horaria

Desde outubro, as comercializadoras están obrigadas a facilitar o dato aos usuarios coa tarifa semirregulada PVPC. No caso do antiga Gas Natural Fenosa son 2,2 millóns de clientes.
Por o 18/01/2019 | Sección: Hogar
Denuncian a Naturgy por non aclarar nas facturas cal sería o importe con discriminación horaria
FACUA-Consumidores en Acción presentou este venres unha denuncia contra Naturgy (a antiga Gas Natural Fenosa) ante a Comisión Nacional dos Mercados e a Competencia ( CNMC) por non aclarar nas facturas dos usuarios coa tarifa semirregulada (PVPC) cal sería o importe das mesmas se contratasen a discriminación horaria.
 
FACUA reclama á CNMC que proceda a abrir un expediente sancionador a Naturgy dado que transcorreron máis de tres meses desde que as cinco comercializadoras de referencia (as que ofrecen a tarifa semirregulada) están obrigadas a informar en cada factura do importe que pagaría o usuario se tivese activada a discriminación horaria. Así o estableceu no seu artigo 15 o Real Decreto-lei 15/2018, do 5 de outubro, de medidas urxentes para a transición enerxética e a protección dos consumidores.
 
O citado Real Decreto-lei modificou o artigo 20.2 do Real Decreto 216/2014, do 28 de marzo, polo que se establece a metodoloxía de cálculo dos prezos voluntarios para o pequeno consumidor de enerxía eléctrica. O texto pasou a expor que “en cada período de facturación [as comercializadoras de referencia] deberán incluír na factura de cada consumidor que teña contratado o PVPC o importe ao que ascendese de aplicarse o resto de modalidades de discriminación horaria asociadas ás peaxes de acceso que pode contratar o consumidor con dereito a PVPC”.
 
Segundo publicou eldiario.es, Naturgy recoñeceu que a súa comercializadora de referencia, Comercializadora Regulada Gas & Power SA, non está a remitir a informacion aos seus clientes con PVPC e asegura que comezará a facelo “o máis axiña posible”. Segundo os últimos datos publicados pola CNMC, correspondentes ao 30 de xuño de 2018, trátase de 2,2 millóns de usuarios domésticos.
 
No seu artigo 65.6, a Lei 24/2013, do 26 de decembro, do Sector Eléctrico, considera infracción grave “o incumprimento de cantas obrigacións de remisión de información derívense da aplicación da normativa vixente”. Estas infraccións poden ser multadas con entre 600.001 e 6 millóns de euros. En caso de “incumprimento reiterado”, o artigo 64.9 establece que a infracción pasa a ser “moi grave”, para as que se prevén multas de entre 6.000.001 euros e 60 millóns.

Comentar noticia

Your email address will not be published.