Denuncian a Worten por “inflar” o prezo dun móbil antes do Black Friday

Segundo a Organización de Consumidores e Usuarios, Worten ofreceu como oferta un smartphone da marca Huawei a un prezo superior (159 €) ao máis barato que tivera este produto nos 30 días anteriores (139 €)
Por o 26/11/2018 | Sección: OCU,Social
Denuncian a Worten por “inflar” o prezo dun móbil antes do Black  Friday
A Organización de Consumidores e Usuarios (OCU) presentou ante a Dirección Xeral de Comercio e Consumo da Comunicade de Madrid unha denuncia contra a empresa Worten España Distribución SL., polo incumprimento do Artigo 20 da Lei 7/1996, do 15 de xaneiro, de Ordenación do Comercio Comerciante polo miúdo.
 
Segundo esta normativa, “sempre que se oferten artigos con redución de prezo, deberá figurar con claridade, en cada un deles, o prezo anterior xunto co prezo reducido, entendéndose por prezo anterior, o menor que fose aplicado sobre produtos idénticos nos trinta días precedentes”.
 
A Organización de Consumidores e Usuarios comprobou que Worten vendeu como oferta o smartphone Huawei modelo E7 2018 a un prezo superior ao máis barato que tivera este produto nos 30 días anteriores.
 
Así, do 13 ao 18 de novembro, Worten anunciaba unha “oferta”, na que o prezo deste modelo ascendía a 159 euros, e na que o prezo anterior e que se presentaba tachado era de 179 euros. Con todo, OCU puido comprobar que o prezo dese smartphone nese mesmo comercio a data 23 de outubro foi de 139,67 euros.
 
Tras contrastar os datos, OCU afirma que esta oferta non pode considerarse como tal, xa que o prezo final é superior (159 euros) ao que tivo o produto no mes anterior (139,67 euros).
 
Ante esta situación, a Organización espera que, tras a denuncia interposta en nome dos consumidores afectados, iníciese o correspondente procedemento de inspección e comprobe se os feitos son motivo de sanción.

Comentar noticia

Your email address will not be published.