Denuncian publicamente a actuación da Dirección de Recursos Humanos do Sergas da EOXI de Santiago

Desde SAGAP veñen denunciar publicamente a actuación da Dirección de Recursos Humanos do Sergas da EOXI de Santiago
Por o 08/01/2017 | Sección: SAGAP,Sanidad,Santiago,Sindicatos,Vigo
Denuncian publicamente a actuación da Dirección de Recursos Humanos do Sergas da EOXI de Santiago
Compartir en:

O sindicato de Sanitarios Galegos Públicos veñen denunciar publicamente a actuación da Dirección de Recursos Humanos do SERGAS do EOXI de Santiago, que de novo desdeña os dereitos dos traballadores e ha decido non abonar o salario correspondente ao mes de decembro a 90 traballadores.

Estes traballadores de varias categorías asinaron a dia 1 de decembro un novo vínculo de interinidade co SERGAS, e desenvolveron correctamente desde ese miso día o seu labor nos seus novos destinos, polo cal non entenden o porque o SERGAS decide non cumprir no pago dun salario que se gañaron e que como dereito básico de todo traballador correspóndelles.

Tras pedir explicacións de tal decisión, a resposta obtida non resulta en nada clara ( motivos de xestión, de burocracia, … ) e moito menos xustifica a falta de pagamento de salarios a estes traballadores e precisamente nestas datas, e ademais de supoñer unha discriminación con respecto ao resto dos seus compañeiros, realizouse sen a menor comunicación previa aos afectados, que esperaban, como todos, recibir o importe da nómina que lles correspondía.

En canto á afirmación por parte da Xerencia de que ” todos estes traballadores cobraron unha nómina no mes de decembro”, aclarar que dita nómina correspondía ao mes de novembro, xa que os traballadores con vínculos temporais no SERGAS a diferenza dos fixos ou interinos, cobran sempre cun mes de atraso, situación que este sindicato denunciou en moitas ocasións sen que por parte do SERGAS fágase nada para solucionar o devandito “atraso crónico”.

Desde SAGAP esixen á Dirección de Recursos Humanos do SERGAS proceda ao abono de inmediato dos salarios debidos, explique de maneira clara e coherente do sucedido a cada un e unha das afectadas e que da mesma maneira, proceda a solucionar “os problemas informáticos e burocráticos ” que lle impiden pagar de maneira puntual a fin de mes a todos os seus traballadores e traballadoras, sexa cal for o seu tipo de contrato.