Elena Muñoz comprométese a recuperar o Mercado da Pedra como “icona turística de Vigo”

A candidata popular aposta por reactivar un espazo que suma “4 anos de abandono municipal” e que permitiría potenciar a oferta turística de Vigo e convertelo en “motor dinamizador do comercio local”
Publicado por o día 04/05/2019 na sección de Galicia,Partido Popular,Política,Vigo

Elena Muñoz comprométese a recuperar o Mercado da  Pedra como “icona turística de Vigo”

A candidata popular á Alcaldía, Elena Muñoz, comprometeuse hoxe a recuperar o Mercado da Pedra como “icona turística de Vigo”. Neste sentido, a popular lamentou os “4 anos de abandono municipal” que suma xa un espazo que cualificou como “fundamental” para, dun lado, potenciar a oferta turística de Vigo e, doutro, convertelo en “motor dinamizador do comercio local”.
 
Non en balde, e como subliñou, “apoiar A Pedra é apoiar o noso comercio e o noso turismo, dous eixos fundamentais do Vigo que queremos construír”. “Non pode ser que transcorrese todo un mandato e o mercado siga igual. Non pode ser que sigan pasando os meses e non se faga absolutamente nada”, profunda.
 
A líder dos populares, que estivo acompañada por varios membros da súa candidatura e outros cargos do partido, aproveitou a mañá para visitar os comercios da Zona vella e de Príncipe, onde lamentou o “abandono que está a sufrir o noso pequeno comercio” e reiterou algunhas das súas propostas para a reactivación do sector.
 
Así, entre as distintas propostas do PP, a candidata á Alcaldía destacou a aposta por eximir do pago da taxa do lixo ao comercio comerciante polo miúdo, e porque tributen pola taxa de auga normal, non industrial; por activar plans de dinamización comercial en colaboración co sector; e pola creación dun fondo de compensación para os comercios afectados polas obras de humanización.
 
Ademais, Elena Muñoz avanzou a activación dunha liña con préstamos de ata 6.000 euros para a rehabilitación de locais e pola posibilidade de avalar pólizas de crédito aos comerciantes; e apostou pola adopción de medidas de adaptación do comercio local ás novas tecnoloxías, ofrecendo novos formatos de venda.
 
Neste contexto, a candidata lamentou que, como sucede coa Pedra, cada vez haxa máis baixos comerciais baleiros, “algo que non nos podemos permitir”, e defendeu o “extraordinario labor” que realizan os comerciantes a pesar das nulas axudas municipais que reciben.
 
“Apoiar ao noso comercio e atender as súas necesidades será un eixo fundamental do noso programa, co obxectivo de que se deixen de pechar negocios e vólvase a xerar emprego”, concluíu.