Elena Muñoz urxe ao goberno local a rebaixar a taxa de lixo aos vigueses “porque non están a recibir o servizo pola concesionaria previsto no contrato”

Subliña que, como recollen os pregos, estes feitos supoñen unha infracción moi grave, con sancións de ata o 10% de custo do contrato: “Pedimos que se sancione e que se repercuta nunha baixada da taxa que pagamos os vigueses”
Por o 10/01/2019 | Sección: Galicia,Partido Popular,Política,Vigo
Elena Muñoz urxe ao goberno local a rebaixar a taxa de lixo aos vigueses “porque non están a recibir o servizo pola concesionaria previsto no contrato”
A portavoz popular Elena Muñoz urxiu hoxe ao goberno local a rebaixar a taxa de lixo que pagan os vigueses “porque non están a recibir o servizo pola concesionaria previsto no contrato”. “Estamos a falar dun servizo adxudicado fai xa case un ano, e unha vez máis parece que as concesionarias son as que mandan neste concello; campan ás súas anchas sen ningún tipo de control”, resaltou.
 
Neste marco, a candidata popular detalla ata 6 servizos que figuraban nos pregos de contratación, que foron comprometidos na súa oferta pola actual concesionaria, e que agora non se están prestando: a creación dun punto móbil para a entrega de residuos; a recollida, tratamento e xestión de animais domésticos mortos; a recollida de restos de podas; a de residuos de construción; a habilitación dun número 900 de atención ao cliente; e a posta en marcha dunha app para dar información aos usuarios e recibir solicitudes.
 
Uns servizos que, lembra, permitiron no seu momento á concesionaria levar o contrato ao obter “matrícula de honra” en ata 7 dos 8 criterios subxectivos de valoración, mentres que era a terceira peor oferta económica.
 
“Advertímolo no seu momento, e agora vemos que se está cumprindo. Temos un servizo que custa 6 millóns máis -pasou de 24 a 30 millóns-, e que non se está prestando como se debería”, continuou a líder dos populares, que destacou que, tal e como recollen os pregos redactados polo propio concello, estes feitos supoñen unha infracción moi grave, con sancións de ata o 10% do custo do contrato.
 
Por este motivo, Elena Muñoz solicitou ao executivo que faga cumprir o contrato, que sancione á empresa, e que “ese incumprimento repercútase nunha baixada da taxa que pagamos os vigueses”. “Non temos o servizo que deberiamos, e con todo pagamos puntualmente unha taxa moi elevada, tanto veciños como comerciantes. O único que sabe facer este goberno é cobrar, pero nunca esixe nada ás empresas concesionarias”, incide.
 

Zona azul

 
“As concesionarias aquí parece que son as que mandan, cun alcalde que non exerce ningún tipo de control”, proseguiu a portavoz popular, quen se referiu tamén á situación actual do contrato da zona azul, “tras case 4 meses de folga” e uns traballadores que chegaron a “unha situación límite” e recibiron un “trato inhumano por parte do seu alcalde”.
 
Neste marco, a popular esixiu a devolución do custo do servizo aos veciños con bonos de residentes prexudicados durante “estes meses”, e preguntou ao goberno local “onde está o expediente sancionador aberto á concesionaria”.
 
“O problema segue aí; como segue aí un expediente municipal que iniciaron hai máis de 3 meses, e do que non sabemos nada nin se lle espera”, incidiu, sinalando que, á marxe desta sanción, “o incumprimento fragrante de contrato ten que levar á súa rescisión”.

Comentar noticia

Your email address will not be published.