En Marea solicita a intervenci贸n do Instituto Galego de Consumo para determinar se existiu engano por parte da distribuidora de Opel, Motorkar, e no seu caso impor as sanci贸ns oportunas

O voceiro Lu铆s Villares e o deputado Francisco Casal mantiveron unha xuntanza esta ma帽a cos afectados para co帽ecer de primeira man acontecido que aseguran pode constitu铆r unha verdadeira estafa comercial.
Publicado por o d铆a 16/07/2018 na sección de En Marea,Galicia,Pol铆tica

En Marea solicita a intervenci贸n do Instituto Galego de Consumo para determinar se existiu engano por parte da distribuidora de Opel, Motorkar, e no seu caso impor as sanci贸ns oportunas

O grupo parlamentario de En Marea comprometeuse coa afectados da estafa de Motorkar, distribuidor de veh铆culos Opel, na comarca de Ferrolterra en pedir a marca a s煤a mediaci贸n no conflito ao tempo de pedir a intervenci贸n da Administraci贸n p煤blica para investigar esta posible estafa da que se viron afectadas, polo momento, 44 familias. O voceiro de En Marea, Lu铆s Villares, e o deputado Francisco Casal, mantiveron unha xuntanza esta ma帽谩 cos afectados para co帽ecer de primeira man a situaci贸n. Na mesma o voceiro de En Marea trasladou o compromiso do seu grupo de se po帽er en contacto coa marca Opel para solicitar a s煤a mediaci贸n no conflito. As铆 mesmo, o grupo rexistrou ao termo da xuntanza diversas iniciativas en primeiro lugar para preguntar ao Instituto Galego de Consumo (IGCC), se son co帽ecedores do engano ao que foron sometidas estas familias e que pensan facer para controlar a estrutura financeira e garantir a legalidade ao tempo que asegura que non houbo engano.

En Marea rexistrou ademais unha proposici贸n non de lei na que se insta ao Instituto Galego de Consumo a inspeccionar todas as relaci贸ns contractuais e financeiras de Motorkard para comprobar que non existisen cl谩usulas abusivas ou alg煤n tipo de estafa e no caso de ser as铆 que se impo帽an as sanci贸ns que sexan oportunas.

鈥淎 ausencia de control sobre o fluxo monetario entregado polos clientes, e sobre o feito de que o di帽eiro entregado non fose destinado ao fin para o que era entregado, sen que saibamos a d铆a de hoxe a铆nda para que fin foi destinado, coloca 谩 parte feble dos contratos de compravenda, con ou sen financiamento da adquisici贸n, nunha situaci贸n de absoluta indefensi贸n鈥 como sinalou o voceiro de En Marea.

A situaci贸n creada pola falta de entrega do di帽eiro pagado para a adquisici贸n do veh铆culo constit煤e para o grupo de En Marea un il铆cito civil en todo caso 鈥揺 tal vez unha estafa penal- , pois se entregaron unhas cantidades facendo crer que se aplicaban para mercar un veh铆culo, algo diferente do que finalmente sucedeu. 鈥淓stamos ante un engano por parte de Motorkar aos/谩s clientes, nunha verdadeira estafa comercial鈥 remarcou o deputado Francisco Casal.

Para En Marea o IGCC, dependente da Xunta de Galicia, debe exercer plenamente as s煤as competencias en materia control da legalidade nas relaci贸ns contractuais en que unha das partes 茅 consumidora, e no seu caso as funci贸ns de inspecci贸n e sanci贸n.

O grupo parlamentario comprometeuse as铆 mesmo a presentar tam茅n nos Concellos afectados iniciativas orientadas na mesma li帽a para que as Oficinas Municipais de Atenci贸n ao Consumidor asuman tam茅n as s煤as competencias.