Endesa devolve 2.000 euros a un socio de FACUA ao que facturou por un contador que non era o seu

Tras cambiarlle á telegestión, a eléctrica cobroulle erroneamente outro número de contador durante dous anos.
Por o 11/06/2019 | Sección: FACUA,Social
Endesa devolve 2.000 euros a un socio de FACUA ao que facturou por un contador que non era o seu
Tras a reclamación de FACUA Sevilla, Endesa viuse obrigada a devolver 2.000 euros a un usuario da localidade de Dos Hermanas, cobrados indebidamente tras facturarlle o gasto de electricidade dun contador que non era o seu. O afectado estivo a pagar recibos que non lle correspondían durante dous anos debido a un erro nun número da identificación do contador.
 
Endesa Distribución Eléctrica cambiou en 2016 o contador analóxico de José Juan Vidal de Torres a un de telegestión. Foi entón cando comezou a facturarlle por un contador que non se correspondía co da súa subministración. O número identificativo do aparello instalado na súa casa terminaba en 64 mentres que o que rezaba nas súas facturas desde o cambio a un electrónico acababa en 94.
 
En agosto de 2018, José Juan detectou unha cobranza excesiva na súa factura da luz. Endesa emitiulle unha factura de 159 euros polo devandito mes, cantidade incomprensible xa que o afectado estivo ausente do seu domicilio nese período. O afectado revisou as facturas anteriores e detectou que o número de contador non era o que se correspondía co que tiña contratado. “Pensando que alguén estaba a roubar enerxía detectamos que o erro estaba no contador”, sinala José Juan, “estaban a cobrarnos un número de contador na factura que non é o que temos instalado en casa”.
 
Tras reclamar en varias ocasións #ante a compañía eléctrica sen obter ningún resultado, o socio decidiu acudir a FACUA Sevilla para solicitar a normalización da subministración e a devolución do cobrado polo erro na facturación. “Reclamamos o diñeiro pero Endesa, sen realizar ningunha visita ao noso domicilio e sen chamar para comprobar nada nin verificar os datos, pechou a incidencia como improcedente”, quéixase o socio. O equipo xurídico da asociación dirixiuse entón á compañía instándolle a realizar as xestións oportunas para liquidar o erro na cobranza dos recibos de luz do seu asociado.
 
Finalmente, en febreiro de 2019 e tras inspeccionar o contador da vivenda, Endesa recoñeceu a existencia da incidencia notificada por FACUA Sevilla e procedeu á normalización da subministración do afectado. A compañía confirmou que o aparello que correspondía á subministración do asociado era o que tiña o número de serie terminado en 64 e modificou as facturas desde o 14 de novembro de 2016 ao 30 de outubro de 2018, axustando os cargos realizados ao usuario e abonándolle unha cantidade total de 2.003,53 euros. “Estou moi contento coa xestión de FACUA da miña reclamación, recuperei todo o cobrado de máis nas miñas facturas da luz”, comenta José Juan.

Comentar noticia

Your email address will not be published.