Expediente sancionador a Holaluz tras a denuncia de FACUA por aplicar unha subida de tarifas retroactiva

Repercutiu aos seus clientes os custos que lle representa financiar o bono social sen respectar as condicións contractuais que tiñan asinadas. A asociación insta a reclamar a devolución do diñeiro.
Por o 15/12/2018 | Sección: FACUA,Social
Expediente sancionador a Holaluz tras a denuncia de FACUA por aplicar unha subida de tarifas retroactiva
A Axencia Catalá do Consumo abriu expediente sancionador á comercializadora eléctrica Holaluz ( Clidom Energy SL) por aplicar aos seus clientes unha subida de tarifas retroactiva. A mediados do ano pasado, a empresa comunicou aos usuarios que incrementaría os seus recibos en 50 céntimos mensuais e que ademais repercutiría ese importe a facturas xa abonadas, desde o mes de xaneiro de 2017.
 
O argumento esgrimido pola compañía para xustificar a súa subida retroactiva foi que o Goberno aprobara unha norma -consecuencia dunha sentenza do Supremo- que obrigaba ás comercializadoras de mercado libre a cofinanciar o bono social. FACUA presentou unha denuncia contra Holaluz ante o organismo de protección ao consumidor da Generalitat de Catalunya, ao ter a compañía a súa sede social en Barcelona. Nela argumentou que a empresa estaba a modificar irregularmente as condicións contractuais asinadas polos usuarios.
 
Segundo Holaluz, a nova normativa que regula a distribución de custos do bono social entre todas as comercializadoras facultábaa para repercutirlle o seu parte aos seus clientes de maneira retroactiva. Con todo, FACUA expuxo na súa denuncia que as cláusulas contractuais da compañía só lle permiten aplicar subidas se fluctúan as partes da tarifa contratada que están reguladas polo Goberno ou se o fai a peaxe de acceso, que depende da distribuidora, e sempre que as notifique cun preaviso de 15 días. O bono social, expuxo a asociación, non se integra en ningún deses conceptos.
 
FACUA insta os clientes de Holaluz afectados por estas irregularidades a que reclamen á compañía a devolución do diñeiro cobrado indebidamente. No caso de que a empresa néguese a reembolsalo, a asociación recomenda presentar denuncias ante as autoridades autonómicas de protección ao consumidor.
 

Comentar noticia

Your email address will not be published.