Facebook está en risco de perder acreditación que dá confianza aos anunciantes para investir na rede social

Un das organizacións que vixían á compañía de Mark Zuckerberg advertiu que se non responde as preocupacións dos investidores sobre como miden o impacto dos anuncios, quitaranlle o “selo de aprobación” nese apartado.
Publicado por o día 07/05/2020 na sección de Internet

Facebook está en risco de perder acreditación que dá confianza aos anunciantes para investir na rede social

Facebook atópase en risco de perder unha prestixiosa valoración que o acredita ante os anunciantes que invisten para publicar na rede social, xa que a compañía nunca respondeu as inquietudes xeradas por unha auditoría que sinalaba a súa preocupación sobre a medida e o rendemento dos anuncios.

Así o revelou unha carta obtida polo diario Wall Street Journal do Media Rating Council (MRC, ou Consello de Avaliación de Medios en español), unha respectada organización sen fins de lucro que se encarga de medir, valuar e establecer niveis de confianza en medios de comunicación.

Na misiva, a organización advertiu á compañía de Mark Zuckerberg que podía negarlle o “selo de aprobación” debido ás deficiencias en como reporta a efectividade da publicidade que vende a outros, é dicir, que hai dúbidas sobre se os anunciantes están a recibir adecuadamente o servizo que contrataron.

“O Comité sente seguro que a falta de respostas e de plans de acción detallados de Facebook nos próximos 60 días levaraos a tomar medidas negativas. Esta retroalimentación debería ser considerada unha forte mensaxe para Facebook”, sinala a carta obtida polo diario estadounidense.

Esta acreditación, emitida polo Media Rating Council, é unha das principais credenciais que teñen as empresas como Facebook para atraer a confianza de investidores en anuncios, un dos compoñentes que máis diñeiro achégalle á rede social.

Perder este “certificado de calidade” non terá consecuencias formais, pero podería influír de maneira importante en como as marcas e compañías que acoden a Facebook a anunciarse reatribúen o seu diñeiro na devandita rede social para o futuro.

No primeiro trimestre de 2020, a rede social acumulou uns USD 17,000 millóns de ingresos por anuncios. Por iso, Facebook mostrouse “decepcionado” de que a carta se houbese feito pública. “Seguiremos traballando co na devandita acreditación, como o fixemos desde 2016, anunciaron.

Ademais, a carta do Media Rating Council, resaltou as tensións entre a rede social, a máis grande do mundo, e os anunciantes, que buscan desesperadamente verificar que os miles de millóns de dólares que invisten nas plataformas de Facebook teñan o rendemento que esperan.

E é que, na súa carta de advertencia, o MRC sinalou que Facebook non respondeu as inquietudes dos anunciantes, derivadas da auditoría que realizou a compañía Ernst & Young en 2019, en particular, sobre como informa e mide os datos sobre anuncios en vídeo.

“Necesitamos que estas revisións complétense. Necesitamos saber se se pode confiar nestas medidas”, sinalou ao Wall Street Journal un executivo da industria publicitaria. De acordo co MRC, a auditoría aínda está nunha “fase intermedia”.

Este proceso de auditoría comezou despois de que, en 2016, revelásese que Facebook había sobredimensionado as estatísticas de vistas nos seus vídeos durante máis de dous anos. O erro inflaba as cifras mesmo por encima do 80%, de acordo coa rede social, o cal creou unha presión sen precedentes para a revisión dos seus procesos internos.

A compañía comprometeuse co MRC para darlle o acceso aos datos necesarios para avaliar os seus estándares cada ano. Con todo, a carta revelou que en 2018, o Consello mantivo a súa acreditación, pero non lle outorgou selos de calidade adicionais a Facebook.

Entre as principais preocupacións da organización está que a rede social ha fallado en separar de maneira adecuada as estatísticas para anuncios en vídeo e para anuncios estáticos, o cal impide aos anunciantes realizar comparacións significativas.

Ademais, o MRC quere que Facebook dea a coñecer os seus esforzos para monitorear as contas falsas na plataforma e a información sobre as impresións de anuncios que estas “contas inválidas” tamén lle suman ás estatísticas.

Por último, o Consello busca unha explicación para entender por que Facebook solicitou a Ernst & Young unha suspensión indefinida da súa auditoría. A compañía destacou que continuar con ela durante a epidemia de coronavirus que impactou a Estados Unidos e ao mundo provocáballe dificultades para administrar a súa propia plataforma.

Se Facebook non responde ante o MRC nos próximos dous meses, non só podería perder a certificación para anuncios en vídeo, senón que se podería ampliar á categoría de anuncios gráficos que xa se lle outorgaron á rede social.

Comentar noticia

Your email address will not be published.