Facebook estreou insignias de Fan Destacado para os usuarios máis fieis

Facebook estreou insignias de Fan Destacado como parte das novidades dentro da rede social; ademais aclarou que seguirá como un plataforma gratuíta.
Publicado por o día 12/09/2019 na sección de Internet

Facebook estreou insignias de Fan Destacado para os usuarios máis fieis

Facebook busca ter maior interacción cos usuarios, agregando novas insignias de Fan Destacado.

Facebook estreou unha serie de novas insignias de “Fan destacado” para recoñecer aos usuarios que participan ou interactúan de forma activa, xa sexa reaccionando, comentando compartindo o contido que publican.

Orixinalmente feita para os creadores de vídeo, a insignia de ‘Fan Destacado’ dáse semanalmente e pódese activar nas páxinas con máis de 10,000 seguidores e polo menos 28 días de antigüidade.

A plataforma incluíu outras dúas que permiten identificar a usuarios que aínda que non interactúan tanto, levan tempo seguindo a páxina ou manteñen unha participación dalgunha forma nela.

Cando un usuario reciba a insignia, terá unha notificación onde lle solicitará o permiso para que apareza á beira do nome. No caso de querer desactivala, terase que ingresar á pestana de comunidade do sitio, para modificar a opción.

Se se elimina a insignia de maneira manual, Facebook aclara que tamén se eliminarán todas as interaccións do sitio no que os mencionen, ou se comenten. Aínda que poderían demorar un pouco en verse reflectidos os cambios.

As novas insignias forman parte os cambios que Facebook está a implementar na rede social.

Inclusive os administradores das páxinas terán a opción de facer publicacións exclusivas para os fans destacados. A empresa dixo que podería ser unha boa oportunidade de agradecer aos fanáticos da rede social.

A insignia Seguidor de aniversario explícase soa: darancha cando cumpras un ano ou máis nesa páxina.

Seguidor a secas será para aqueles seguidores que interactúan frecuentemente coas publicacións e claro, seguen a páxina.

Milestone Seguidor refírese a aqueles que interactúan coa páxina, xa sexa con reaccións ou outras formas.

Para Marketplace chegarán tamén un par de insignias. Unha para marcar o nivel de resposta alto e outra para marcar a aqueles que son vendedores de confianza, para evitar estafas.

Aínda que pode considerarse un bonito detalle por parte de Facebook, non é máis que un incentivo para que os seguidores das páxinas da súa plataforma continúen alimentándose do seu contido, xa que as insignias nin sequera son permanentes.

Un aspecto máis positivo pode ser que os usuarios atopen un sentido de pertenza máis amplo dentro das comunidades coas que interactúan e, doutra banda, para que as páxinas teñan un mellor parámetro sobre o que os seus seguidores están a buscar.

Facebook prepara novas funcións e alertas

A rede social ha lanzado unha nova función coa que avisa os usuarios cando recibe alertas de emerxencias por parte de autoridades locais. Trátase dunha aplicación que xa se comezou a utilizar, pero que de momento só pódena usar cidadáns que viven en Estados Unidos.

Facebook tamén aclarou os rumores sobre se cambiaría o seu modelos que implique unha cobranza aos usuarios da rede social máis popular do mundo, asegurando que sempre será gratuíta.

A Rede Social creada por Mark Zuckerberg aclarou os rumores sobre o cambio no modelo de ingreso, sinalando que sempre será gratuíto para o público.

“Actualizamos os nosos produtos regularmente, incluíndo a páxina principal de Facebook. As persoas sempre terán acceso gratuíto a Facebook”, dixeron á revista Forbes.

Isto logo de que unha investigación, elaborada por Business Insider, destacase que a rede social había cambiado un slogan característico da súa páxina de inicio, que dicía “É gratis e sempre o será”, pola lenda “É rápido e fácil”.

Comentar noticia

Your email address will not be published.