FACUA critica que Vodafone peche o servizo de correo de Ono

Lamenta que o continuo encarecemento das tarifas nin sequera tivese como contrapartida o matenimiento dun servizo de ínfimo custo como este, que deixará de funcionar o 30 de xuño.
📣 Publicado por el 05/06/2019 en la sección de FACUA - Internet - Social

FACUA critica que Vodafone peche o servizo de correo de Ono

FACUA-Consumidores en Acción critica que Vodafone decidise pechar o servizo de correo dos antigos clientes de Ono (e que usaban o dominio ono. com) o próximo 30 de xuño sen dar outra alternativa aos usuarios afectados que propoñerlles que abran unha nova dirección de correo electrónico nun dominio gratuíto.
 
A asociación lamenta que o continuo encarecemento das tarifas da compañía dos últimos anos nin sequera tivese como contrapartida o mantemento dun servizo de ínfimo custo como este.
 
A multinacional de telecomunicacións británica está a informar aos antigos clientes de Ono -que tras a compra desta en 2014 pasaron a ser usuarios de Vodafone- de que o servizo de correo electrónico que tiñan vai deixar de funcionar proximamente, sen que se lles ofreza outra alternativa máis que abrir unha nova conta de correo electrónico noutro dominio e reenviarse os correos que queiran conservar.
 
FACUA lembra que numerosos usuarios de Ono teñen xa unha identidade dixital asociada á súa conta de correo electrónico, que ademais deste servizo pode implicar outros usos como perfís en redes sociais, foros, etc. e que agora se verán na obrigación de modificala por unha decisión empresarial unilateral. Vodafone permitirá, despois do peche do correo o 30 de xuño, un período de tres meses no que os correos que cheguen ás direccións @ono.com sexan redireccionados ás novas contas que os usuarios cren, en caso de facelo e programalo así. O 30 de setembro eliminarase por completo o dominio e os usuarios que non tomasen medidas perderán a dirección, así como todos os correos enviados e recibidos desde a devandita conta.
 

Ollo se usas un correo de Ono para entrar en redes sociais

 
FACUA advirte aos usuarios que utilicen direccións de correo electrónico @ono.com para acceder aos seus perfís en redes sociais ou outras plataformas web de que deben cambialos canto antes. Se as seguen usando e esquecen o contrasinal, non poderán recuperala desde o correo de Ono.
 
Vodafone foi elixida A Peor Empresa do Ano 2018 polos consumidores. A filial en España da multinacional británica ha recibido o 36% dos votos na 10ª edición dos premios que convoca FACUA-Consumidores en Acción. É o primeiro ano que Vodafone recibe este galardón e o sétimo no que estaba nomeada.
 
Ademais, Vodafone foi de novo a compañía de telecomunicacións máis denunciada polos usuarios en FACUA-Consumidores en Acción en 2018. Así o reflicte o seu balance Que denuncian os consumidores?, onde a multinacional británica acaparou case a metade das reclamacións ás telecos, encabezando a clasificación a unha enorme distancia do segundo operador.

Comentar noticia

Your email address will not be published.