FACUA logra que unha teleco indemnice con 92 euros a unha usuaria por deixala incomunicada en Berlín

A operadora TeleCartagena deixouna sen servizo de voz nin datos durante a súa semana de vacacións na capital alemá.
📣 Publicado por el 12/06/2019 en la sección de FACUA - Social - Telefonía

FACUA logra que unha teleco indemnice con 92 euros a unha usuaria por deixala incomunicada en Berlín

Tras a reclamación de FACUA-Consumidores en Acción, a operadora de telecomunicacións TeleCartagena indemnizou con 92 euros a unha usuaria de Murcia por deixala sen servizo de chamadas nin datos durante as súas vacacións dunha semana en Berlín.
 
A indemnización lograda por FACUA por non poder acceder aos servizos móbiles durante sete días é equivalente ao prezo dun mes e medio do paquete de servizos de televisión e telecomunicacións fixas e móbiles contratados pola usuaria. Trátase dun importe moi superior ás ridículas cantidades que establece a normativa de telecomunicacións, polo que a asociación valora positivamente a actitude de TeleCartagena, unha das operadoras de telecomunicacións propiedade da empresa sevillana Onlycable SLU.
 
A afectada, María del Carmen Vélez, contactou coa compañía antes de iniciar a súa viaxe a Berlín do 11 ao 17 de agosto de 2018 para comunicarlle que necesitaba ter activado o roaming. A pesar de que lle confirmaron que o estaba, cando chegou á capital alemá atopouse sen cobertura desde as súas liñas móbiles.
 
“Eran as vacacións dunha semana e sentinme tirada, incomunicada, levábao todo no móbil: tarxetas de embarque, horarios, itinerarios, información do transporte público, o meu correo… e non podía acceder a nada diso en Berlín”, sinala a María del Carmen. “Todo o que queriamos visitar tiñámolo no teléfono e necesitabamos internet para acceder á información”, engade.
 

Só lle permitían reclamar por teléfono, a pesar de que non tiña cobertura

 
A afectada reclamou á operadora mentres estaba na súa estancia no estranxeiro, pero TeleCartagena non lle resolvía o seu problema. “O meu sobriño foi á empresa para tentar solucionar o asunto, pero TeleCartagena só respondía que chamase eu desde Berlín; pero non podía, estaba sen servizo!”.
 
Unha vez xa de volta en España, María del Carmen acudiu a FACUA, da que é socia desde hai anos, para reclamar á compañía unha indemnización polo tempo que estivo sen cobertura de chamadas e datos durante as súas vacacións. “Unha vez volvemos, soubemos que a solución era tan fácil como cambiar a operadora coa que estaba configurado o servizo por defecto en Berlín, pero TeleCartagena non nos informou nin fixo nada respecto diso”, afirma a socia. O equipo xurídico da asociación dirixiuse entón á compañía para instarlle a indemnizar á súa socia polo prexuízo ocasionado tras a interrupción do servizo de voz e datos no estranxeiro.
 
Primeiro desconto, insuficiente
 
Tras esta reclamación, a operadora descontou 31 euros da factura do mes de agosto da usuaria. A pesar diso, FACUA insistiu en reclamar unha compensación maior polos prexuízos ocasionados á súa asociada, ao considerar que a indemnización que realizara a compañía era ínfima tendo en conta o dano ocasionado á afectada.
 
Ante a falta de resposta de TeleCartagena tras a reiteración do escrito de reclamación da asociación, FACUA decidiu someter o asunto á Xunta Arbitral de Consumo da Región de Murcia. Con todo, TeleCartagena non quixo chegar á celebración da arbitraxe e ofreceu finalmente á usuaria como compensación un mes sen custo dos seus servizos contratados, o que supoñía unha indemnización de 61 euros, que se sumou aos 31 euros xa descontados da súa factura de agosto. “Tras moito reclamar, puiden ser indemnizada polo tempo que estiven incomunicada. Estou contenta coas actuacións de FACUA no meu nome”, comenta María del Carmen.

Comentar noticia

Your email address will not be published.