Gadisa crece un 4% en 2018 cunha cifra de negocio de 1.185 millóns de euros e crea 225 novos postos de traballo directos

A compañía de capital 100% galego aumentou a superficie dos seus establecementos propios e franquiados en 8.743m2 co seu plan de expansión en Galicia e en Castela e León
Publicado por o día 13/06/2019 na sección de Alimentación,Empresas

Gadisa crece un 4% en 2018 cunha cifra de negocio de 1.185 millóns de euros e crea 225 novos postos de traballo directos
GADISA incrementou o seu volume de negocio un 4% en 2018, alcanzando os 1.185 millóns de euros e consolidando o seu liderado en Galicia cunha cota de mercado superior ao 20%, segundo a compañía especializada en medición e análise de datos A. C. Nielsen. É unha das cifras destacadas que arroxa o balance do ano pasado, no que a empresa de distribución ampliou o seu persoal a 7.437 profesionais ao xerar 225 novos postos de traballo directos, sendo a que maior número de persoas emprega no seu sector en Galicia.

A compañía, que continúa co seu plan de expansión en Galicia e Castela e León dando prioridade a manter a súa filosofía de proximidade e servizo aos clientes, contaba a peche de 2018 con 415 puntos de venda, sumando os propios Gadis, Gadis Hiper e Cash Ifa- e os franquiados Claudio e Claudio Express-. Así mesmo, aumentou en 8.743 m2 a superficie total dos seus establecementos comerciais ata 377.824 m2, sendo 325.074 os correspondentes a puntos de venda propios e 52.750 a franquiados.

A contribución de GADISA á sustentabilidade do gasto público elevouse un 7% ascendendo a 120,53 millóns de euros, dos que 79 millóns corresponden a impostos e tributos, e 41,53 a cotizacións sociais achegadas pola empresa. Ademais, os fondos propios creceron ata os 373,21 millóns de €.

No apartado de investimentos, GADISA destinou preto de 15 millóns de euros, principalmente, para dar continuidade ao seu plan de aperturas e modernización dos seus puntos de venda, que en 2018 plasmouse con seis novos Gadis en Galicia e Castela e León (Pontevedra, Salamanca, Santa Marta de Tormes, Toro, Fene e Zamora) e dúas reformas integrais na Laracha e Ourense. Tamén executou a renovación de 6 establecementos: na cidade da Coruña (2), Santiago de Compostela, Ferrol, Becerreá (Lugo) e Ourense.

Estes establecementos están dotados con tecnoloxías de innovación, primando a redución do consumo enerxético para minimizar o impacto ambiental e evitar a emisión de gases á atmosfera, mediante a instalación de equipos de frío, climatización e iluminación de última xeración. Tamén impulsou a súa liña de negocio de franquías en ambas as comunidades autónomas, con 14 inauguracións de Claudio e Claudio Express en 2018, seguindo así a filosofía de cobertura e proximidade que mantén a compañía para dar servizo tamén a pequenos e medianos núcleos de poboación.

GADISA, que opera desde dous centros de servizo loxístico en Betanzos e Medina del Campo, dispón dunha frota que supera os 200 vehículos, facilitando así o transporte e distribución dun produto fresco e de calidade en Galicia e Castela e León.

O impulso de GADISA ás economías locais 

Un dos compromisos adquiridos pola compañía é a dinamización dos tecidos produtivos de Galicia e Castela e León. Co obxectivo de cumprir as expectativas dos seus clientes no referente á oferta e calidade dos produtos, GADISA realizou compras en 2018 por un volume de 368 millóns de euros a produtores locais e de proximidade cos que traballa a diario para abastecer os puntos de venda.

Recursos humanos 

GADISA promove entre os seus 7.437 colaboradores a conciliación da vida persoal e profesional. 113 empregados foron promocionados internamente o pasado exercicio, durante o que 225 alumnos fixeron prácticas relacionadas cos seus estudos.

Responsabilidade Social Corporativa 

A compañía desenvolveu en 2018 un total de 2.130 accións enmarcadas no seu plan de Responsabilidade Social Corporativa (RSC), que engloba seis áreas estratéxicas: a sustentabilidade ambiental; a creación de riqueza nunhas condicións sociais dignas; transparencia na xestión; apoio a ONG’ s e colectivos de persoas con capacidades diversas, o impulso de iniciativas que repercuten positivamente no benestar da sociedade, como promover o deporte e a cultura; e o fomento de hábitos de consumo responsable e vida saudable.

Neste último apartado, destacan as visitas de máis de 8.000 escolares que reciben anualmente formación nos puntos de venda con consellos para seguir unha dieta equilibrada e realizar un consumo responsable; e o Tráiler de Alimentación Saudable, que percorre trinta localidades de Galicia e Castela e León achegando estas pautas á sociedade.

Medio Ambiente 

A determinación adquirida por GADISA para mellorar en cada exercicio a eficacia da súa política ambiental viuse apoiada en 2018 cuns resultados positivos no referente ao seu sistema de reciclaxe e reutilización de materiais. En total, recicláronse 8.313 toneladas entre cartón, madeira e plástico, elevando tamén o volume de movementos de caixas de plástico reutilizables aos 5.478.000, 400.000 máis en comparación co ano anterior. tico reutilizables aos 5.478.000, 400.000 máis en comparación co ano anterior.