Denuncian que, 4 anos despois, os consumidores seguen sen recibir indemnización polo Dieselgate

O grupo Euroconsumers enviou unha carta á nova presidenta da Comisión Europea para solicitarlle que poña fin a esta situación e esixa ao grupo Volkswagen que compense aos seus clientes dunha vez por todas
Publicado por o día 24/09/2019 na sección de Motor,OCU,Social

Denuncian que, 4 anos despois, os consumidores seguen sen recibir indemnización polo Dieselgate

Fai xa catro anos que estalou o escándalo do Dieselgate, cando quedou claro que o grupo Volkswagen enganara aos seus clientes durante anos ao venderlles vehículos que emitían Óxidos de Nitróxeno ( NOx) en cantidades moi superiores ao que prometían.

A Organización de Consumidores e Usuarios, xunto ao resto de organizacións europeas do grupo Euroconsumers, denuncia que, tras estes 4 anos, os consumidores europeos afectados seguen esperando recibir unha compensación económica por parte do grupo Volkswagen, como ocorreu en Estados Unidos, onde os consumidores si percibiron unha indemnización por parte do grupo automobilístico.

Desde o inicio do escándalo, Euroconsumers (grupo de asociacións de consumidores en Bélxica (Test- Achats), España (OCU), Portugal (DECO-Proteste) e Italia (Altroconsumo) puxo en marcha as respectivas accións colectivas en cada un destes países europeos para loitar por que os consumidores europeos tivesen dereito á súa indemnización.

En España, a audiencia previa ao xuízo celebrarase finalmente o 7 de outubro de 2019 en sede xudicial.

Con motivo deste cuarto aniversario, Euroconsumers enviou unha carta á nova presidenta da Comisión Europea, *Úrsula Von der Leyen, para solicitarlle que poña fin a esta situación e esixa ao grupo Volkswagen que compense aos seus clientes dunha vez por todas.

OCU e todo o grupo Euroconsumers confían en que a nova Comisión Europea sexa o comezo dunha nova etapa, tamén no caso Dieselgate, e fan un chamamento a *Úrsula Van der Leyen, para que defenda ás compañías europeas fortes, respectuosas e honestas e para que apoie aos consumidores europeos afectados polo caso Dieselgate.

Ademais, Euroconsumers chama ao grupo Volkswagen para que pase esta negra páxina na historia da compañía, poña fin ao escándalo de emisións e finalmente indemnice aos seus clientes coa compensación á que teñen dereito.

OCU e Euroconsumers advirten que seguirán loitando polas vítimas deste escándalo e non se deterán ata que todos os consumidores afectados que representan reciban unha compensación xusta.

Comentar noticia

Your email address will not be published.