Jazztel castigou con 4 penalizaci贸ns a unha usuaria que pediu a baixa por irregularidades nos seus servizos

Tras a actuaci贸n de FACUA Euskadi, logrou resolver o caso. Un dos cargos foi por quedar cun m贸bil que en realidade nunca recibiu.
Publicado por o d铆a 01/11/2019 na sección de Sucesos,Telefon铆a

Jazztel castigou con 4 penalizaci贸ns a unha usuaria que pediu a baixa por irregularidades nos seus servizos

Jazztel castigou con ata catro penalizaci贸ns por un total de 489 a unha usuaria que decidiu dar de baixa o seu paquete de servizos de telecomunicaci贸ns m贸biles e fixas tras sufrir distintas irregularidades e non obter resposta 谩s s煤as reclamaci贸ns. Tras presentar unha denuncia para que lle anulasen os tres primeiros cargos, a compa帽铆a anuloulle d煤as deles pero engadiulle unha cuarta multa. Finalmente conseguiu resolver o caso como consecuencia da actuaci贸n de FACUA Euskadi.
A compa帽铆a do grupo Orange non s贸 aplicou as multas 谩 afectada a pesar de que a cancelaci贸n contractual produciuse como consecuencia dos seus incumprimentos de calidade do servizo, sen贸n que ademais saltouse a obrigaci贸n de permitir as baixas sen penalizaci贸n algunha cando se solicitan no prazo de 14 d铆as desde a firma dos contratos. A铆nda por riba, un dos cargos foi por quedar cun m贸bil que en realidade nunca recibiu.

Un m贸bil que nunca recibiu

Os feitos rem贸ntanse a setembro de 2017, cando Ainhoa A.I., residente na localidade navarra de Urdi谩in, aceptou unha contraoferta que lle fixo Jazztel para que non portase as s煤as li帽as a outra compa帽铆a. Ademais de mellorar as condici贸ns do seu paquete de servizos, a compa帽铆a ofreceu un tel茅fono m贸bil cun prezo bonificado. Pero a usuaria nunca recibiu o tel茅fono. E ademais, ao mes seguinte comezou a ter problemas que lle imped铆an tanto acceder a internet m贸bil como realizar ou recibir chamadas, sen que lle desen ningunha soluci贸n.
Por todo iso, Ainhoa decidiu darse de baixa en Jazztel a finais de setembro. Para a s煤a sorpresa, en outubro de 2017 recibiu unha factura na que vi帽an rexistradas tres penalizaci贸ns por incumprimentos de compromisos de permanencia: unha de 125 euros e outra de 40 polas baixas das s煤as d煤as li帽as de m贸bil m谩is unha terceira de 79 euros polo desconto que lle aplicaban no prezo do tel茅fono que non lle enviaron.
A usuaria dirixiuse ent贸n 谩 Direcci贸n Xeral de Turismo, Comercio e Consumo de Navarra para reclamar a anulaci贸n dos cargos. Tras iso, Jazztel cancelou as penalizaci贸ns por dar de baixa as li帽as m贸biles reco帽ecendo que tramitou as baixas “dentro do prazo de desistencia”. Con todo, negouse a eliminar a multa de 79 euros por quedar co m贸bil que en realidade non lle enviaban. O absurdo argumento esgrimido pola compa帽铆a foi que cando se solicitou a baixa xa estaba “f贸ra do prazo de 14 d铆as habilitado para a desistencia”. A pesar diso, a autoridade de consumo de Navarra desentendeuse do asunto e non abriu expediente sancionador a Jazztel.

Tras a cuarta, acudiu a FACUA Euskadi

A continuaci贸n, Jazztel decidiu rizar o rizo e aplicou a Ainhoa unha cuarta penalizaci贸n, esta vez por dar de baixa a s煤a li帽a fixa. O seu importe era m谩is elevado que a suma das tres anteriores: 245 euros. As铆 que en xaneiro de 2018 a usuaria decidiu acudir a FACUA Euskadi para que exercese acci贸ns en defensa dos seus dereitos.
O equipo xur铆dico da asociaci贸n dirixiuse 谩 empresa para reclamarlle a devoluci贸n desta nova penalizaci贸n e os 79 euros do m贸bil que, cinco meses despois, segu铆a sen chegarlle. A compa帽铆a decidiu non contestar 谩 reclamaci贸n de FACUA Euskadi e ao cabo facilitou os datos de Ainhoa a unha empresa de xesti贸n de cobranzas que ameazou con inclu铆la no rexistro de morosos Asnef.
A asociaci贸n decidiu someter o caso 谩 Xunta Arbitral de Consumo de Navarra. Antes de que se celebrase a arbitraxe, Jazztel comunicou 谩 Xunta Arbitral que proced铆a a anular as penalizaci贸nes. No seu escrito, a compa帽铆a de telecomunicaci贸ns indicou que anulaba o importe de 79 euros “tras comprobar que o terminal nunca foi aceptado polo cliente” e tam茅n o de 245 euros pola baixa da li帽a fixa.

Comentar noticia

Your email address will not be published.