Kutxabank devolve 3.742 euros a un socio de FACUA despois de que fixesen pagos fraudulentos coa súa tarxeta

Por o 16/01/2019 | Sección: FACUA,Social
Kutxabank devolve 3.742 euros a un socio de FACUA despois de que fixesen pagos fraudulentos coa súa tarxeta
Cobráranlle cinco cargos por reservas de hotel na web de Booking. Tras a reclamación da asociación, a súa entidade financeira procedeu ao reintegro das cantidades.
 
Kutxabank devolveu 3.742 euros a un socio de FACUA despois de que este descubrise que un terceiro utilizara os datos da súa tarxeta de crédito para realizar ata cinco pagos fraudulentos a través de reservas de hotel na web de Booking.
 
Xabier González, de Barakaldo (Euskadi), recibiu o pasado mes de setembro un SMS da súa entidade financeira, Kutxabank, no que lle informaban de que lle ían a realizar un cobro de 308 euros pola reserva nun hotel de Amsterdam (Holanda) a través de Booking. O usuario, que non realizara tal contratación, comprobou ao acceder á súa conta que había outros catro cargos máis por reservas en hoteis a través de Booking. En total, as cantidades ascendían a 3.742,49 euros.
 
Tras coñecer os feitos, Xabier puxo en coñecemento tanto de Kutxabank como de Booking que realizaran pagos fraudulentos coa súa tarxeta, solicitou a anulación da mesma e reclamou a devolución dos importes. Ademais, acudiu á Ertzaintza para denunciar o ocorrido.
 
Booking respondeu o socio comunicándolle que non podía procedería ao reintegro das cantidades cobradas. “Se vostede está a recibir estes cargos tal e como informou é posible que estean a tentar facer transaccións fraudulentas coa súa tarxeta bancaria, infortunadamente booking. com non pode cancelar estas transaccións debido a que cada persoa é responsable pola información persoal e a nosa compañía non ten acceso á devandita información”, informoulle. E iso, a pesar de que Xabier ten unha conta en Booking que está vinculada á tarxeta de crédito que utilizaron para realizar os pagos fraudulentos.
 
Nunha segunda comunicación, a empresa trasladoulle que estaban a investigar o seu caso: “reportouse ao Departamento de pagos para que rastrexen as reservas feitas coa súa tarxeta de crédito”. Tamén lle recomendaba dirixirse ao seu banco para cancelar a tarxeta por se fora clonada.
 
Pola súa banda, Kutxabank, a pesar da gran cantidade de diñeiro que lle era sustraido ao usuario, só lle informou de que o reintegro dos importes podía demorarse “un par de meses”.
 
Xabier decidiu entón acudir a FACUA para reclamar a devolución do diñeiro. O equipo xurídico da asociación dirixiuse á entidade financeira, por ser quen debía facerse cargo, para solicitarlle o reintegro dos 3.742 euros.
 
No escrito, FACUA lembraba a Kutxabank que a Lei de Servizos de Pago establece que “cando o usuario de servizos de pago teña coñecemento de que se produciu unha operación de pago non autorizada ou executada incorrectamente, deberá comunicar a mesma sen tardanza inxustificada ao provedor de servizos de pago”, algo que o usuario fixo con moita brevidade.
 
Neste sentido, a mesma normativa estipula que cando un usuario informe desta situación “o provedor de servizos de pago do ordenante devolveralle de inmediato o importe da operación non autorizada e, no seu caso, restablecerá na conta de pago en que se debeu devandito importe o estado que existiría de non efectuarse a operación de pago non autorizada”.
 
Finalmente, tras a reclamación de FACUA, Kutxabank fíxose cargo do asunto e acelerou o proceso de devolución dos 3.742 euros. “A intervención de FACUA neste caso foi moi importante, xa que me deron todo o asesoramento necesario e axudáronme á hora de reclamar”, explicou Xabier.

Comentar noticia

Your email address will not be published.