Lalín avanza na planificación de iniciativas de apoio ao comercio local a través da estratexia Lalín Ssuma 21

En canto a mediadas máis sostibles, estase a traballar na posta en marcha dun servizo de axuda técnica especializada e individualizada nos comercios para ver en que puntos da xestión da súa actividade poden mellorar e actuar en consecuencia
Por o 19/09/2018 | Sección: Galicia
Lalín avanza na planificación de iniciativas de apoio ao comercio local a través da estratexia Lalín Ssuma 21
Compartir en:

Este luns tivo lugar na sala de prensa do Concello de Lalín unha nova reunión de traballo enmarcada dentro do proxecto para a  comercialización e innovación do comercio local incluído dentro da estratexia Lalín Ssuma 21, cofinanciada nun 80% por FEDER no marco do Programa Operativo de Crecemento Sostible (POCS) 2014-2020″.

Na xuntanza participaron o tenente de alcalde, Nicolás González Casares, e o concelleiro de Comercio e Emprego, José Manuel Fernández, xunto con responsables da asesoría técnica contratada para esta iniciativa, representantes da Asociación de Empresarios de Deza (AED), da asociación “Dtendas Lalín” e numerosos comerciantes a título individual. Como explicaron Casares e Fernández, no encontro falouse das liñas mestras do plan de marquetización e saíron á palestra varias das acción que se van poñer en marcha. Estas accións entran agora nunha fase de avaliación e planificación e todas elas teñen o obxectivo fundamental de promocionar e colaborar co comercio local.

Os membros do Goberno aseguraron “ser conscientes das dificultades que atravesa o pequeno comercio, no só en Lalín, senón en todas as vilas”, polo que, explicaron, “con estas accións buscamos, dalgún xeito, colaborar a través das ferramentas e as iniciativas adecuadas para axudar a que o pequeno comercio saia a flote desta crise tan forte”.

Fundamentalmente, as iniciativas nas que se avanzou onte pasan pola activación dunha potente campaña de Nadal enfocada, principalmente, ao fomento do uso do aparcadoiro Aldea Grande e a promover unha imaxe positiva do comercio local. Tamén se tratarán de poñer en marcha nesta época do ano innovadoras accións de decoración.

Por outra banda, como accións máis sostidas e directamente relacionadas co plan de comercio, estase traballando para elaborar un servizo de axuda técnica especializada e individualizada nos comercios para ver en que puntos da xestión da súa actividade poden mellorar de tal xeito que se incrementen as vendas nos seus negocios.

González Casares e José Manuel Fernández sinalaron que a idea fundamental deste tipo de iniciativas máis sostidas é colaborar amplamente dende o ámbito municipal na modernización e transformación do pequeno comercio.