Lu√≠s Villares: ‚ÄúQue haxa 3.000 mill√≥ns que a Fiscal√≠a acreditou en danos que non se van pagar sup√≥n que √°s petroleiras lles sae moi barato contaminar‚ÄĚ

En Marea esixe unha reforma da normativa internacional que asegure todos os danos por accidente e te√Īa car√°cter disuasorio.
Publicado por o d√≠a 16/11/2017 na sección de En Marea,Galicia,Pol√≠tica

Lu√≠s Villares: ‚ÄúQue haxa 3.000 mill√≥ns que a Fiscal√≠a acreditou en danos que non se van pagar sup√≥n que √°s petroleiras lles sae moi barato contaminar‚ÄĚ

‚ÄúA normativa vixente √© claramente insuficiente para satisfacer todas as responsabilidades‚ÄĚ, aseguurou o voceiro de En Marea Lu√≠s Villares tras co√Īecer que a Audiencia da Coru√Īa fixa en 1.573 mill√≥ns de euros a indemnizaci√≥n do Estado polo Prestige, 15 anos despois da cat√°strofe.

‚ÄúQue haxa practicamente 3.000 mill√≥ns de euros que a Fiscal√≠a deu por acreditados de danos que non se van pagar significa que para as empresas de transporte de petr√≥leo lle sale moi barato contaminar porque saben de cada tres euros de responsabilidade soamente van ter que pagar soamente un, polo que poden estar moi tranquilos‚ÄĚ indicou refer√≠ndose √° diferenza entre a cantidade inicialmente calculada pola Fiscal√≠a e a que finalmente ditaminou a Audiencia da Coru√Īa.

En Marea ‚Äúconsideramos que √© necesario unha reforma da normativa internacional que asegure completamente todas as responsabilidades polo dano causado en primeiro lugar polo dano ambiental,en segundo lugar polo dano √°s v√≠timas e en terceiro lugar con car√°cter disuasorio para evitar que haxa a tentaci√≥n de seguir usando buques en mal estado que poidan causar riscos catastr√≥ficos coma este‚ÄĚ.

‚ÄúNon √© xusto que se non hai unha socializaci√≥n dos beneficios do transporte do petr√≥leo te√Īamos que pagar con todas as consecuencias da√Īinas‚ÄĚ, engadiu o voceiro de En Marea, que considera necesaria esa reforma de car√°cter sustantivo na normativa internacional e unha reforma procesal interna espa√Īola para axilizar os procesos. ‚ÄúNon √© xusto que tardemos 15 anos en resolver xudicialmente un procedemento coma o do Prestige con tant√≠simos afectados, con tant√≠simos negocios e vidas en xogo que non foron reparados pola acci√≥n do Estado‚ÄĚ, concluiu.