Marea de Vigo afirma que a soluci贸n a todas as pol茅micas sobre o transporte pasan pola activaci贸n do transporte metropolitano e o cuestionamiento sobre o actual modelo concesional con Vitrasa聽

Rub茅n P茅rez 鈥淨ueremos po帽er o foco no verdadeiro atranco para ter un transporte metropolitano: Vitrasa e a finalizaci贸n da concesi贸n no 2019鈥
Publicado por o d铆a 16/03/2018 na sección de Marea Vigo,Pol铆tica

Marea de Vigo afirma que a soluci贸n a todas as pol茅micas sobre o transporte pasan pola activaci贸n do transporte metropolitano e o cuestionamiento sobre o actual modelo concesional con Vitrasa聽

Na rolda de prensa que tivo lugar no d铆a de hoxe, Xos茅聽Lois J谩come e Rub茅n P茅rez lembraban que no ano 2012, Abel聽Caballero aseguraba que 鈥渘on se prorrogar铆a a concesi贸n a Vitrasa mentres el fose聽o alcalde鈥, mais,聽co remate da concesi贸n no 2019, a inexistencia dos pregos para o novo contrato,聽a inversi贸n que est谩 realizando a concesionaria actual co env铆o das Pass Vigo, e o adianto da renovaci贸n de 12 autobuses no 2017, o grupo municipal da Marea de Vigo non pode sen贸n cuestionarse a existencia dalg煤n acordo cara a unha pr贸rroga. 鈥淨ue sentido ten que聽Vitrasa no聽煤ltimo ano de concesi贸n estea investindo miles de euros聽nunha聽campa帽a聽como a聽da聽Pass聽Vigo鈥澛爉atiza Rub茅n P茅rez.

Pola s煤a banda, Xose Lois J谩come explicaba que 鈥 a soluci贸n 茅 a reactivaci贸n da 脕rea Metropolitana que no seu d铆a foi dinamitada polo PSOE e o PP. 脡 perfectamente posible que Vigo lidere esa 脕rea, tal e como 茅 a s煤a responsabilidade.聽En todo caso, para聽ter transporte metropolitano聽non 茅 necesaria unha聽nova聽Lei聽da 脕rea, sen贸n vontade pol铆tica鈥.

Volvendo ao asunto relativo 谩 actual concesionaria do transporte urbano de Vigo, o grupo municipal anunciou que vai solicitar as 煤ltimas auditor铆as que, tal e como figura no artigo 62 do propio prego de condici贸ns, Vitrasa est谩 obrigada a facer.