Marea de Vigo leva unha moci贸n ao Pleno de ma帽谩 m茅rcores instando a regular e securizar a mobilidade sostible en Vigo

Marea de Vigo-Son En Com煤n quere que se retome a proposta de ordenanza de mobilidade sostible que quedou aparcada en 2017 durante a s煤a tramitaci贸n; unha regulaci贸n preventiva dos patinetes el茅ctricos coas cuesti贸ns que xa pode abordar o Concello sen esperar 谩 DGT e ao cumprimento do prego da XER que obriga a instalaci贸n de b谩culos de carga para veh铆culos el茅ctricos.
Publicado por o d铆a 24/09/2019 na sección de Galicia,Marea Vigo,Pol铆tica,Vigo

Marea de Vigo leva unha moci贸n ao Pleno de ma帽谩 m茅rcores instando a regular e securizar a mobilidade sostible en Vigo

Na moci贸n que levar谩 ao Pleno Marea de Vigo-Son En Com煤n, ab贸rdase a necesidade urxente de adaptar a cidade 鈥溍硈 novos xeitos de mobilidade que cada d铆a son unha realidade m谩is complexa e con formulaci贸ns que requiren tanto de infraestruturas coma de organizaci贸n diferentes鈥.

Para Marea, 鈥淰igo chega tarde aos novos xeitos de mobilidade porque non se quixeron tomar en serio nin os propios acordos municipais expresados no Plan de Mobilidade Sostible, que non deixaba de ser un documento de intenci贸ns sen dotaci贸ns econ贸micas parellas, pero albiscaba un horizonte de implantaci贸n de pol铆ticas centradas na mobilidade sostible鈥. Curiosamente, soamente en 2017 se pretendeu artellar unha ordenanza de mobilidade sostible circunscrita especialmente ao veh铆culo el茅ctrico. 鈥淎 esta proposta de ordenanza os grupos municipais fixemos aportaci贸ns e dende ent贸n non tivemos m谩is noticias e a ordenanza quedou esquecida nun caix贸n鈥 matizou Rub茅n P茅rez.

Marea de Vigo pon coma exemplo disto o novo carril bici entre Avenida de Castelao e Camelias, que posteriormente ser谩 ampliado cara Teis e Samil. 鈥淥 proxecto ter铆a que comportar un estudo de seguridade e mobilidade completo xa que estamos a falar dun carril que comparte firme coa v铆a rodada e no que interact煤a transporte p煤blico coma o colectivo e o servizo de taxi鈥.

O Grupo municipal xa dixera en 2017 que consideraba acertada a concreci贸n dunha ordenanza sobre mobilidade sostible, pero que entend铆a que esta 鈥渢i帽a que artellarse dentro das li帽as estrat茅xicas do PLAN DE MOBILIDADE URBANA SOSTIBLE (PMUS) aprobado polo Concello de Vigo o 27 de xu帽o de 2014 onde se recoll铆a coma un dos obxectivos a mellora das condici贸ns de mobilidade peonil e ciclista鈥. A decisi贸n de que o carril bici trascorra por esta v铆as realmente non est谩 acorde cos obxectivos marcados no PMUS e nas propostas iniciais de carr铆s bici que priorizaban outras v铆as precisamente polas dificultades de tr谩fico e dese帽o urbano que comportan tanto as r煤a Pizarro como a r煤a Camelias. Agora, do que se trata 茅 de conquerir unha ordenanza reguladora completa e que evite os baleiros normativos existentes na actualidade.

Una respuesta para "Marea de Vigo leva unha moci贸n ao Pleno de ma帽谩 m茅rcores instando a regular e securizar a mobilidade sostible en Vigo"