En Marea denuncia as m√ļltiples deficiencias da li√Īa ferroviaria do Eixo Atl√°ntico

O deputado no Parlamento Marcos Cal esixiu á Xunta de Galicia que abandone a estratexia privatizadora na que está instalado tamén no relativo ao ferrocarril e aposte de xeito real e decidido por este medio de transporte.
Publicado por o d√≠a 21/07/2017 na sección de En Marea,Galicia,Pol√≠tica

En Marea denuncia as m√ļltiples deficiencias da li√Īa ferroviaria do Eixo Atl√°ntico

En Marea denuncia o proceso privatizador e desmantelamento do transporte por ferrocarril por parte do Partido Popular e que est√° a pagar milleiros de persoas usuarias de xeito diario. O deputado de En Marea no Parlamento, Marcos Cal, centro na rolda de prensa ofrecida esta ma√Ī√°, as m√ļltiples deficiencias que presenta a li√Īa do Eixo Atl√°ntico entre as que destaca a falla de persoal, insuficientes prazas en horas puntas, frecuencias insuficientes ou o elevado prezo do servizo. Pese ao forte investimento realizado pola Xunta no Eixo Atl√°ntico, tr√°tase dunha li√Īa que ‚Äúnaceu xa con importantes carencias‚ÄĚ. A discriminaci√≥n que sufre Ferrol ao quedar fora desta li√Īa, a falla de conexi√≥n con Portugal, as frecuencias que non se adaptan de xeito adecuado a demanda foron algunhas das cuesti√≥ns destacadas por Marcos Cal na s√ļa intervenci√≥n ante os medios.

Estas cuesti√≥ns afectan no d√≠a a d√≠a de milleiros de usuarios e usuarias sobre todo aquelas que empregan este transporte para ir a traballar ou estudar. As frecuencias non axeitadas aos horarios laborais, a falla de prazas en horas puntas, ou o prezon son algunhas das cuesti√≥ns que m√°is est√°n a afectar. No relativo ao prezo, o deputado de En Marea tomou como exemplo o prezo do bono para unha persoa que te√Īa que desprazarse a diario de A Coru√Īa a Santiago de Compostela para traballar que ter√° que destinar algo m√°is de 175 euros o que sup√≥n ao ano ter que dedicar un o salario de todo un mes unicamente para pagar o tren que o leva a traballar.

O deputado de En Marea lembrou que o transporte por ferrocarril √© ‚Äúo transporte do futuro‚ÄĚ e polo tanto os diferentes gobernos deben facer un esforzo importante e apostar de xeito decidido por este medio, algo que en Galicia non est√° a acontecer. ‚ÄúO desmantelamento do transporte ferroviario tanto de persoas como de mercador√≠as que est√° a levar a cabo o PP √© inaceptable e non responde a criterios de racionalidade‚ÄĚ afirmou Marcos Cal.

As melloras destacadas hoxe por En Marea non son novas xa que os sindicatos ferroviarios levan tempo reclamando o mesmo e de feito chegaron a presentar unha proposta √° Xunta de Galicia para mellorar as frecuencias e os horarios sen custe alg√ļn para a administraci√≥n como lembrou Marcos Cal, unha proposta que non foi atendida polo PP que ‚Äúnin est√° nin se lle espera‚ÄĚ.

A dr√°stica reduci√≥n de persoal do 40 por cento na venda de billetes por parte de Adif √© outra das cuesti√≥ns que agravaron de xeito significativo o servizo nas √ļltimas semanas. A este respecto, o Marcos Cal reclamou que Renfe, empresa que asume agora a venda de billetes, ten que repo√Īer o persoal de xeito urxente e acabar cos problemas que se est√°n a dar nas diferentes estaci√≥ns e que est√°n a xerar situaci√≥ns especialmente tensas e inaceptables tanto para as usuarias e usuarios como para o persoal.

Nesta mesma li√Īa, o deputado de En Marea insistiu no proceso privatizador impulsado polo PP e que provocou unha dr√°stica reduci√≥n do persoal ferroviario que pasou das 80.000 empregados a 25.000, sendo asumido o traballo por empresas privadas, nalg√ļn caso constitu√≠das por ex directivos de Renfe.

‚ÄúO 70 por cento do investimento nestes anos foi para o AVE e mentres isto suced√≠a, o PP abandonaba o tren de proximidade que √© o que emprega o 90 por cento dos usuarios e usuarias, abandonan polo tanto o tren que serve realmente de motor econ√≥mico e social ao noso pa√≠s‚ÄĚ afirmou Marcos Cal. Na actualidade non se est√° a repo√Īer o persoal e sendo substitu√≠do por empresas privadas con peores condici√≥ns laborais.

En Marea rexistrar√° no Parlamento de Galicia diversas un paquete amplo de iniciativas nas que se incl√ļen cuesti√≥ns como instar ao Goberno unha aposta polo servizo p√ļblico e de calidade do ferrocarril, o incremento de persoal e mellora das condici√≥ns laborais, o incremento de frecuencias especialmente en horas puntas, a conexi√≥n con Ferrol e tam√©n con Portugal e o abaratamento do prezo. As√≠ mesmo, o grupo parlamentario esixir√° acabar coa externalizaci√≥n do sistema de seguridade xa que a seguridade das persoas usuarias do tren non poden ser nunca motivo de lucro para determinadas empresas.

APOIO DE EN MAREA √Ā FOLGA FERROVIARIA
 
O deputado de En Marea, Marcos Cal, amosou o apoio do grupo parlamentario √° convocatoria de folga do vindeiro d√≠a 28 de xullo. ‚ÄúO PP fala de que vai revisar o servizo p√ļblico do ferrocarril o que deixa ver a intenci√≥n de iniciar unha nova ofensiva do PP para continuar empeorando a√≠nda m√°is este servizo e o seu car√°cter p√ļblico‚ÄĚ asegurou Marcos Cal.

VERDADE, XUSTIZA E REPARACI√ďN PARA √ĀS V√ćTIMAS DO ALVIA
 
Marcos Cal salientou así mesmo o apoio do grupo parlamentario á manifestación e as xustas reclamacións da plataforma de vítimas do Alvia que non piden máis que verdade, a xustiza e reparación.