En Marea pide que a se po√Īa en marcha a planificaci√≥n do Corredor Atl√°ntico ferroviario

O voceiro, Luís Villares, lembra que o PP debe sumarse á proposta realizada por En Marea no Debate do estado da nación.
Publicado por o d√≠a 09/10/2017 na sección de En Marea,Galicia,Pol√≠tica

En Marea pide que a se po√Īa en marcha a planificaci√≥n do Corredor Atl√°ntico ferroviario

O voceiro de En Marea, Lu√≠s Villares, saudou positivamente a xuntanza que ter√° lugar hoxe entre representantes dos gobernos de Galicia, Asturias e Castela e Le√≥n para falar do corredor atl√°ntico, cuesti√≥n que, lembrou, o seu grupo denunciou no Parlamento xa no anterior per√≠odo de sesi√≥ns e repetiu no debate do estado da Naci√≥n . ‚ÄúBenvidos se√Īores do PP a unha estratexia ferroviaria, a cordura e a estratexia de pa√≠s, pensar en clave de pa√≠s dentro do contexto ib√©rico e europeo. Xa √≠a sendo hora‚ÄĚ declarou Villares.

En Marea¬†leva tempo denunciando que ‚Äúa irrelevancia pol√≠tica de N√ļ√Īez Feij√≥o estaba a deixar f√≥ra a Galicia do debate sobre as infraestruturas no conxunto do Estado e tam√©n de Europa‚ÄĚ. Unha proba disto era precisamente que o corredor atl√°ntico que quedaba exclu√≠do dos intereses ferroviarios de Galicia. ‚ÄúAgora e despois das advertencias e denuncias de En Marea parece que o goberno de N√ļ√Īez Feij√≥o por fin falar√° destes tema‚ÄĚ afirmou o voceiro de En Marea.

En Marea ten manifestado en diversas ocasi√≥ns a s√ļa oposici√≥n a que o corredor deixara fora Galicia tanto a nivel de mercador√≠as como de pasaxeiros deix√°ndonos sen conexi√≥n a Europa, como estaba a acontecer.

‚Äú√Č moi oportuno falar desta cuesti√≥n e aprobar resoluci√≥ns que non queden no caix√≥n‚ÄĚ salientou Villares pero a pesar diso considerou que ‚Äú√© insuficiente‚ÄĚ xa que se deber√≠a falar tam√©n do corredor cant√°brico para que vertebre a parte norte da pen√≠nsula ib√©rica para dar sa√≠da a mercador√≠as e pasaxeiros cara Europa que √© o que precisa o noso pa√≠s con visi√≥n estrat√©xica.

As√≠ mesmo, denunciou o abandono a li√Īa Feve que ‚Äúpoder√≠a estar comunicando desde Coru√Īa ou Ferrol toda a costa galega co resto de costa do Estado e que non o fai pola inacci√≥n do goberno da Xunta que poder√≠a influ√≠r nos orzamentos estatais para potenciar esta infraestrutura e non o fixo‚ÄĚ.

Para o voceiro de En Marea “√©¬†necesario falar dunha articulaci√≥n de mercador√≠as en Galicia¬†onde o porto seco de Monforte ten que ser o grande centro lox√≠stico das mercador√≠as que chegan por mar, pero Monforte non est√° conectado cos portos galegos”. Villares explicou que na actualidade Monforte ¬†√© un grande p√°ramo que non est√° a ser o que ter√≠a que ser, unha vertebraci√≥n ferroviaria do noso pa√≠s”.

No mesmo sentido, o voceiro de En Marea explicou que “seguimos agardando pola conexi√≥n ferroviaria dos nosos portos pese ao anuncio feito o outro d√≠a.¬†¬†A¬†realidade que contrad√≠ ao anuncio¬†√© que as partidas que se est√°n a falar son rid√≠culas para converter en realidade unhas conexi√≥ns que deber√≠a estar xa planificadas desde a mesma construci√≥n da infraestrutura portuaria”.

Outros dos puntos que En Marea considera fundamental ao falar de comunicaci√≥ns ferroviarias √© a li√Īa Coru√Īa-Lugo-Ourense, advertindo¬†que non √© “suficiente con electrificala porque ao non levar acompa√Īado ning√ļn tipo de modificaci√≥n de trazado non poder√° incrementar a s√ļa velocidade”, isto √©¬†‚Äúunha torpeza xa que ser√≠a m√°is √ļtil¬†falar primeiro de crear variaci√≥ns de trazado para posteriormente electrificalas‚ÄĚ.

En canto √°s conexi√≥ns internacionais, Lu√≠s Villares apuntou que o Eixo Atl√°ntico debe ser unha prioridade e dentro del “√© importante que a conexi√≥n de Vigo con Porto sexa unha realidade canto antes”.¬† O voceiro sinalou: ‚ÄúA eurorrexi√≥n √© tam√©n un espazo de encontro polo¬†que¬†non se debe exclu√≠r tam√©n a este espazo como pretende Feij√≥o”. O voceiro apuntou que o goberno debe responder √° “sinerxia econ√≥mica e social e debe dar lugar a que polo menos esta v√≠a te√Īa preferencia ¬ī¬†hora de elaboraci√≥n dunha estratexia ferroviaria”.