Marea sost茅n que a ampliaci贸n do t煤nel da porta do sol nunha nova licitaci贸n 茅 improvisada e pide repensar o proxecto de peonalizaci贸n do centro hist贸rico

鈥淨ue se licitase ata Elduayen nun contrato e agora se pretenda redactar un novo proxecto e licitar ata o final do Paseo de Alfonso 茅 cando menos unha evidente improvisaci贸n porque ter铆a afecci贸n na mobilidade da cidade e ser铆a unha emenda evidente ao proxecto do t煤nel anteriormente licitado鈥 explica Rub茅n P茅rez, voceiro do Grupo municipal.
Publicado por o d铆a 13/02/2020 na sección de Galicia,Marea Vigo,Pol铆tica,Vigo

Marea sost茅n que a ampliaci贸n do t煤nel da porta do sol nunha nova licitaci贸n 茅 improvisada e pide repensar o proxecto de peonalizaci贸n do centro hist贸rico

鈥淢entres a convocatoria dos FONDOS DUSI non estea resolta polo 贸rgano que tramita (que non 茅 a UE sen贸n o Ministerio de Facenda), o proxecto pode ser perfectamente repensado, 鈥 explica P茅rez 鈥 e os fondos adaptados, xa que a solicitude realizada polo Concello para asignar estes fondos simplemente di que como obxectivo principal se llevar谩 a cabo la reordenaci贸n y la regulaci贸n del espacio viario de superficie para potenciar la movilidad peatonal, conservando un car谩cter totalmente peatonal entre las bocas, de forma que se integre todo el corredor dentro del 谩rea peatonal del centro hist贸rico, con circulaci贸n restringida, y constituyendo un 谩rea de preferencia peatonal. Se completar谩 la pavimentaci贸n de todo el 谩mbito de actuaci贸n, dignific谩ndolo con equipamiento y mobiliario urbano鈥.

Para Marea de Vigo, a non execuci贸n do t煤nel e a asignaci贸n de recursos dos fondos DUSI para estratexias de mobilidade que eviten o tr谩fico de veh铆culos no centro 茅 perfectamente compatible coa solicitude de fondos tramitada xa polo concello para estas e outras operaci贸ns. 鈥淓videntemente non est谩n asignados no Parlamento Europeo ao ser a 煤ltima convocatoria en 2016 e a que previsiblemente a seguinte que se abrir谩 ser谩 a partir de 2020. Hai tempo para repensar alternativas de mobilidade sostible鈥 destaca o voceiro.

鈥淣on podemos estar situados na cerraz贸n do Concello a estudar alternativas que non pasen polo tr谩fico rodado, xa sexa en superficie ou t煤nel, polo centro hist贸rico鈥 . Estas alternativas, segundo a Marea de Vigo, pasar铆an pola construci贸n de aparcadoiros disuasorios en varios espazos da cidade, coma nos terreos de ADIF no n贸 de issac Peral, nos espazos en desuso na contorna do Auditorio Mar de Vigo, desafecci贸ns portuarias ou mesmo solares abandonados existentes. Estes terreos ser铆an adquiridos polo concello e acondicionados como aparcadoiros disuasorios, coas dotaci贸ns viarias necesarias que eviten o acceso do veh铆culo particular.

Marea de Vigo, que xa puxo obxecci贸ns 谩 licitaci贸n do t煤nel na mesa de contrataci贸n, seguir谩 a demandar a paralizaci贸n da obra e o traballo en alternativas de consenso que prioricen a mobilidade sostible e o transporte p煤blico adaptado 谩 realidade do centro hist贸rico da cidade.

Comentar noticia

Your email address will not be published.