MásMóvil penalizou con máis de 400 euros a unha usuaria que pediu a baixa despois de tres meses sen servizo

Tras a reclamación de FACUA, anulou os cargos. Nunca lle activou a fibra nin fixo efectiva a portabilidad das liñas telefónicas.
Publicado por o día 18/05/2019 na sección de FACUA,Social,Telefonía

MásMóvil penalizou con máis de 400 euros a unha usuaria que pediu a baixa despois de tres meses sen servizo
Tras a reclamación de FACUA-Consumidores en Acción, MásMóvil anulou unha penalización por baixa de 405 euros a unha usuaria á que nunca chegou a prestar servizo. A compañía non fixo efectiva a portabilidad das liñas de teléfono e o router que instalou no domicilio non funcionaba correctamente.
 
Leila Z.M., residente en Bilbao, solicitou a MásMóvil en febreiro de 2018 a portabilidad das súas dúas liñas móbiles e o servizo de conexión por fibra a internet. A compañía aseguroulle que se encargaría de tramitar o cambio e enviou a un técnico para que instalase o novo router.
 
Para sorpresa de Leila, con todo, durante o tempo que estivo dada de alta con MásMóvil a compañía non lle emitiu ningunha factura polos servizos. Pola contra, seguía sendo a operadora que tiña contratada antes de facer a portabilidad quen lle cobraba polo uso dos servizos de telefonía e internet. Ademais, o router que lle instalaron non funcionaba correctamente, de forma que ningún aparello podía conectarse a el.
 
A usuaria decidiu darse de baixa da compañía en maio de 2018 debido a que MásMóvil non lle estaba prestando servizo algún. Ese mesmo mes, a empresa envioulle unha factura por un total de 405 euros en concepto de “penalizacións por incumprimento e gastos de instalación”. Posteriormente, empezou a esixirlle o pago baixo ameazas de incluír os seus datos en ficheiros de solvencia patrimonial e levala a tribunais.
 
Ante esta situación, Leila decidiu acudir a FACUA para que exercese accións en defensa dos seus dereitos. O equipo xurídico da asociación dirixiuse a MásMóvil para solicitarlle que anulase a factura de 405 euros, xa que a usuaria, máis aló do feito de que nunca recibiu ningun servizo, “non foi informada do eventual abono de ningún importe en concepto de penalización por gastos de instalación en caso de interesar a resolución do contrato” que, ademais, “foi consecuencia do incumprimento reiterado do contrato por parte de Xfera Móbiles (MásMóvil)”.
 
Neste sentido, o artigo 1.124 do Código Civil establece a facultade de “resolver as obrigacións no caso de que un dos obrigados non cumprir o que lle incumbe” e que “o prexudicado poderá escoller entre esixir o cumplimitento ou a resolución da obrigación”. Ademais, o Real Decreto 1/2007, do 16 de novembro, indica que “o usuario poderá exercer o seu dereito para poñer fin ao contrato na mesma forma en que o celebrou, sen ningún tipo de sanción ou de cargas onerosas ou desproporcionadas”, entre as que inclúen a “execución unilateral de cláusulas penais”.
 
En resposta á reclamación de FACUA, MásMóvil informou de que “verificamos que o servizo de fibra foi instalado o 16 de marzo. Con todo non puidemos verificar que a instalación se realizou de maneira correcta” e que, por tanto, procedían a anular a factura de 405 euros que lle reclamaban a Leila.

Comentar noticia

Your email address will not be published.