Multa de 10 millóns de euros a Facebook en Italia

A autoridade italiana da competencia impón a multa máis elevada en Europa pola falta de transparencia de Facebook no uso de datos e a explotación económica dos mesmos sen a información e o consentimento adecuados dos usuarios
Por o 10/12/2018 | Sección: Internet
Multa de 10 millóns de euros a Facebook en Italia
OCU informa da multa de 10 millóns de euros que a Autoridade Italiana da Competencia ( AIC) impuxo a Facebook pola falta de transparencia de FB no uso de datos e a explotación económica dos datos dos usuarios sen informarlles de forma adecuada e sen contar co consentimento adecuado destes.
 
Trátase da sanción máis alta imposta ata agora en Europa contra Facebook a raíz do escándalo Cambridge Analytica, polo que Facebook cedeu datos de millóns de usuarios a diferentes empresas sen o seu consentimento. A AIC considera probado que Facebook informaba de forma enganosa aos usuarios no proceso de alta ao non advertir no momento de activación da conta da cesión con fins comerciais dos datos fornecidos polos usuarios e só incidir no carácter gratuíto do mesmo.
Ademais, considera que Facebook incorreu nunha práctica agresiva por exercer unha influencia indebida nos consumidores rexistrados, que sofren, sen o consentimento expreso e previo, por tanto, de forma inconsciente e automática, a transmisión dos seus datos de Facebook a sitios web / aplicacións de terceiros, e viceversa, con fins comerciais.
 
OCU lamenta que, en España, ningún organismo reúna as competencias que ten a AIC, dispersas en diferentes organismos e sobre todo que a lexislación non permita unhas sancións millonarias que resulten eficaces para evitar os abusos das empresas contra os consumidores.
OCU considera que estas sancións supoñen un paso importante para acreditar practícalas contrarias á normativa que Facebook impuxo aos usuarios. Parte destes argumentos foron incluído na demanda que OCU presentou contra Facebook o pasado mes de outubro na que esixe unha compensación de polo menos 200 euros para todos os usuarios de Facebook en España.
 
Esta demanda enmárcase dentro da campaña # misdatosonmios iniciada polas organizacións irmás de consumidores de Bélxica (Test- Achats), Italia (Altroconsumo), Portugal (DECOProTeste) e OCU, que subscribiron máis de 150.000 usuarios en Europa, 42.000 deles en España. Dentro das accións desta campaña, as organizacións de euroconsumers, incluída OCU, participarán o vindeiro martes 11 de decembro nun debate no parlamento italiano onde se abordarán diferentes cuestións relacionadas coa regulación do big data.

Comentar noticia

Your email address will not be published.