Norwegian compensa con 3.300 euros a un socio de FACUA e os seus acompañantes pola cancelación do seu voo

Dous dos catro afectados tiveron que comprar outros billetes para poder regresar á súa cidade de orixe na data prevista.
Por o 20/03/2019 | Sección: FACUA,Social
Norwegian compensa con 3.300 euros a un socio de FACUA e os seus acompañantes pola cancelación do seu voo
Compartir en:
FACUA Xaén conseguiu que a compañía aérea Norwegian compense a un dos seus socios e os seus tres acompañantes con 3.319,6 euros pola cancelación dun voo que lles obrigou a comprar outros billetes de volta para poder regresar ao lugar de orixe na data prevista. As cantidades inclúen precisamente o importe do propio billete de volta que foi cancelado (809,60 euros correspondentes a dous billetes), a compensación correspondente de acordo ao Regulamento europeo vixente (2.400 euros, isto é, 600 euros por cada un dos catro afectados) e a diferenza entre o prezo que eles pagaran por este voo e o novo que tiveron que comprar sobre a marcha para poder regresar a tempo (110 euros por dous billetes).
 
Manuel Martínez, a súa muller e dous amigos contrataron unha viaxe de vacacións desde Madrid a Nova York para outubro de 2018 coa compañía aérea ASA Norwegian Air Lanzadeira. Con todo, o día da volta, o 18 de outubro, cando estaban xa no aeroporto para embarcar de volta a Madrid, no propio mostrador da compañía indicóuselles que se cancelou o voo e que se lles ía a recolocar noutro con saída un día despois. Este cambio supoñíalles un gran trastorno, dado que lles obrigaba a pernoitar en Madrid, que non era o seu lugar da súa residencia, e ademais íalles a impedir incorporarse ao traballo na data prevista polo fin das súas vacacións.
 
Dada a situación, este socio de FACUA Xaén e a súa muller preferiron comprar voos de volta con outra aerolínea para ese mesmo momento e reclamaron por correo electrónico a Norwegian a cancelación dos voos de volta e a compensación que legalmente lles correspondía. Con todo, os seus dous acompañantes decidiron regresar no voo que lles ofrecía a aerolínea ao día seguinte.
 
Nada máis aterrar en Madrid, Manuel e a súa muller dirixíronse ao mostrador de Norwegian do Aeroporto Madrid Barallas Adolfo Suárez para interpoñer unha reclamación formal, pero a empresa non o permitiu. Tan só admitiulles as queixas a través da súa páxina web. A resposta da súa solicitude, a aerolínea indicoulles que só procedería a devolver as cantidades abonadas correspondentes aos voos de volta cancelados.
 
Por este motivo, Manuel decidiu poñer o caso en mans de FACUA Xaén, que xestionou a reclamación. No seu escrito á compañía, a asociación lembraba que Norwegian debía compensar aos afectados con 600 euros por persoa, de acordo ao estipulado no Regulamento Europeo 261/2004 do Parlamento e do Consello, do 11 de febreiro de 2004, polo que se establecen as normas comúns sobre compensación e asistencia aos pasaxeiros aéreos en caso de denegación de embarques e de cancelación ou gran atraso dos voos. Así, o artigo 5 do citado Regulamento, relativo á cancelación de voos, indica que “os pasaxeiros afectados terán dereito a unha compensación por parte do transportista aéreo encargado de efectuar o voo conforme ao artigo 7”. Á súa vez, o citado artigo 7 recolle que os pasaxeiros recibirán unha compensación por valor de 600 euros para voos non intracomunitarios de máis de 3.500 quilómetros de distancia. Ademais, en reiterada xurisprudencia do Tribunal de Xustiza da Unión Europea ( TJUE) indícase que o dereito de compensación existe aínda cando se ofreza por parte da compañía aérea un voo alternativo.
 
Tras a reclamación da asociación, Norwegian contestou a FACUA Xaén aceptando os seus argumentos. Así, accedeu a devolver os 110 euros de diferenza entre os billetes orixinais e os que os afectados tiveron que comprar para regresar o mesmo día que contrataran, os 809.6 euros do importe dos billetes da aerolínea que foron cancelados e os 600 euros por pasaxeiro (2.400 euros en total) de compensación por cancelación de voo de acordo á normativa vixente.

Comentar noticia

Your email address will not be published.