O 23% dos falecidos que viaxaban en turismo ou furgoneta o pasado ano non facían uso do cinto de seguridade

En total rexistráronse 185 falecidos, 165 en vías interurbanas e 20 en vías urbanas.
Publicado por o d√≠a 06/10/2019 na sección de Sucesos

O 23% dos falecidos que viaxaban en turismo ou furgoneta o pasado ano non facían uso do cinto de seguridade

O cinto de seguridade √© o elemento de seguridade pasiva m√°is eficaz dos veh√≠culos e o que m√°is vidas salvou. A Organizaci√≥n Mundial da Sa√ļde no seu informe¬†A necesidade de cintos de seguridade e sistemas de retenci√≥n infantil¬†recolle que o uso¬†¬†destes dispositivos reduce a probabilidade de resultar morto de aproximadamente un 50%.

Por este motivo¬†e porque a√≠nda o uso deste dispositivo de seguridade non est√° xeneralizado no noso pa√≠s, en 2018 (185 falecidos que viaxaban en turismo ou furgoneta (23%) non fac√≠an uso do cinto no momento do accidente), a Direcci√≥n Xeral de Tr√°fico pon en marcha desde hoxe e ata o domingo 6 de outubro unha nova campa√Īa de vixilancia e concienciaci√≥n do uso do cinto de seguridade e dos sistemas de retenci√≥n infantil.

Como adoita ser habitual nas campa√Īas postas en marcha pola DXT, mandouse invitaci√≥n aos municipios e √°s comunidades aut√≥nomas para que a trav√©s dos seus polic√≠as locais ou auton√≥micos s√≥mense √° campa√Īa de modo que a mensaxe do uso dos dispositivos de retenci√≥n sexa xeneralizado independentemente do tipo de desprazamentos que se realice ou a v√≠a pola que se transite.

Ademais dos controis que realicen as polic√≠as de tr√°fico, a tecnolox√≠a axuda tam√©n √° captaci√≥n do non uso do mesmo. A DXT contin√ļa¬†¬†avanzando en desenvolvementos tecnol√≥xicos de v√≠deo an√°lise para a detecci√≥n da non utilizaci√≥n do cinto as√≠ como como do uso do m√≥bil ao volante

UN CHOQUE: TRES CHOQUES

En caso de choque os ocupantes dun vehículo sofren tres choques no mesmo choque:

  1. Unha primeira, na que o vehículo impacta con outro obxecto (ben sexa vehículo, obxecto *estacionario, ser humano ou animal.
  2. Unha segunda colisión entre o ocupante que non vai suxeito e o interior do vehículo.
  3. Terceira colisión cando os órganos internos do corpo golpean contra a parede torácica ou a estrutura ósea.

A segunda colisión é xeralmente a responsable das feridas, que en numerosos casos son mortais e que se poden reducir significativamente usando cintos de seguridade  e sistemas de retención infantil.

A DIFERENZA ENTRE A VIDA E A MORTE

Aínda que os dispositivos de retención non impiden que ocorran accidentes, estes xogan un papel moi importante na gravidade das feridas sufridas polos seus ocupantes en caso de accidente.

Ademais, os usuarios que non o levan abrochado no momento da colisión, representan a maioría das vítimas mortais en accidentes de estrada.

Ademais, a crenza de que se o vehículo dispón de airbag este pódenos salvar, é falsa, xa que esta bolsa de gas non é eficaz se non se complementa   coa utilización do cinto de seguridade, polo que ambos os sistemas están pensados para funcionar de forma complementaria.

SRI, O MELLOR SEGURO DE VIDA DO NENO

Pero se o uso do cinto de seguridade √© imprescindible para os adultos, tam√©n o √© para os menores, xa que os sistemas de retenci√≥n infantil son dese√Īados para protexer a b√©belos e aos nenos en caso de colisi√≥n,¬†¬†parada brusca, manobra de evasi√≥n ou apertura de porta cando o veh√≠culo est√° en movemento.

Un neno sen suxeición multiplica por 5 as posibilidades de sufrir lesións mortais ou graves. Ademais, nove de cada dez lesiones infantís graves ou mortais evitáronse se se utilizaron sistemas de retención.

A lexislaci√≥n espa√Īola obriga a que os menores de idade de estatura igual ou inferior a 135 cm que se despracen en veh√≠culo, ademais de viaxar co sistema de retenci√≥n infantil adecuado √° s√ļa talla e peso como a norma esixe, deber√°n ir sentados obrigatoriamente nos asentos traseiros dos veh√≠culos,¬†¬†excepto:

  1. Cando o veh√≠culo non dispo√Īa de asentos traseiros
  2. Cando todos os asentos traseiros estean xa ocupados por outros menores das mesmas características.
  3. Cando non sexa posible instalar nos devanditos asentos traseiros todos os sistemas de retención infantil.

Soamente nestes casos, os menores poder√°n ocupar o asento dianteiro do veh√≠culo, pero sempre utilizando o sistema de retenci√≥n homologado √° s√ļa talla e peso.

Segundo o Regulamento de Circulación, os sistemas de retención infantil instalaranse no vehículo sempre de acordo coas instrucións que facilitase o seu fabricante, instrucións nas que se indicará de que forma e en que tipo de vehículos pódense utilizar de forma segura.

COLABORACI√ďN ESPECIAL DE *ILUNION

Na presentaci√≥n desta campa√Īa contouse coa colaboraci√≥n especial do Centro de Formaci√≥n en Emerxencias, Conduci√≥n e Protecci√≥n Civil de *ILUNION, empresa pertencente ao Grupo Social ONCE.

Durante a presentación os xornalistas puideron comprobar persoalmente en dous simuladores, un de envorco dun vehículo e outro de colisión, a efectividade do cinto de seguridade en caso de accidente e escoitar as explicacións dos instrutores en relación a este dispositivo

O centro *Ilunion, conta cun circu√≠to e un campo de adestramento de aproximadamente 75.000 metros cadrados -no que se incl√ļe unha rampla con inclinaci√≥n de 27¬ļ de subida e 28¬ļ de baixada, considerada como unha das m√°is altas de Europa-¬†¬†onde¬†¬†imparten cursos de alto nivel dirixidos a todo tipo de empresas e organismos que buscan¬†diminu√≠r a sinistralidade viaria¬†no seu persoal. Para iso, a escola pon √° s√ļa disposici√≥n un amplo cat√°logo de cursos baseados nun ensino eminentemente pr√°ctico e enfocada a detectar¬†os riscos que se dan durante a conduci√≥n.

Comentar noticia

Your email address will not be published.