O actual ritmo das obras do 3¬ļ treito do desdobramento permitir√° adiantar a antes do ver√°n o remate da autov√≠a do Morrazo

Vázquez Mourelle di que os traballos entre o enlace de Meira e o primeiro enlace de Cangas están a executarse con axilidade e con mínimas afeccións ao trafico
Publicado por o d√≠a 30/10/2018 na sección de Cangas,Galicia,Moa√Īa

O actual ritmo das obras do 3¬ļ treito do desdobramento permitir√° adiantar a antes do ver√°n o remate da autov√≠a do Morrazo

A conselleira de Infraestruturas e Mobilidade, Ethel V√°zquez, avanzou hoxe que o actual ritmo de avance nas obras do 3¬ļ treito do desdobramento do corredor permitir√° adiantar a antes do ver√°n o remate da autov√≠a do Morrazo.

V√°zquez Mourelle, xunto co delegado territorial da Xunta en Vigo, Ignacio L√≥pez Chaves, supervisou hoxe os avances dos traballos no √ļltimo tramo da autov√≠a do Morrazo, nos 3,8 KM que restan entre o enlace de Meira e o primeiro enlace de Cangas, e que sup√≥n un investimento auton√≥mico de m√°is de 18 mill√≥ns de euros.

Destacou que tras a posta en servizo o pasado mes de maio dos 7 primeiros quil√≥metros de autov√≠a, entre o enlace de Rande e o de Meira, os traballos que culminar√°n a conversi√≥n en autov√≠a do corredor do Morrazo estanse a executar coa m√°xima axilidade, e minimizando as afecci√≥ns ao tr√°fico e as molestias a veci√Īos e usuarios.
Consciente de que todas as obras, e m√°is cando se trata de actuaci√≥ns desta envergadura, causan certas incomodidades, a conselleira aproveitou tam√©n para agradecer a veci√Īos e usuarios a s√ļa paciencia e comprensi√≥n.

Grado de execución de máis do 60%

Segundo dixo a titular do departamento de Infraestruturas da Xunta, nestes momentos están rematadas as voaduras nos desmontes e feito o 90% do movemento de terras, así como xa está realizada a ampliación das estruturas en 2 pasos inferiores.

E falou que tamén están executados a totalidade dos piares do Viaduto da Fraga, a estrutura máis singular deste treito, con máis de 300 m de lonxitude.
Abundou en que ademais estase a traballar na ampliaci√≥n do paso da estrada auton√≥mica que comunica Moa√Īa e Mar√≠n, a PO-313, e avanzando agora no taboleiro, concretamente xa no 3¬ļ vano do viaduto.

Salientou que este moi bo ritmo das obras está vencellado ás solucións aportadas polo conxunto da dirección de obra e empresas consultoras e construtoras, que foron quen de habilitar a alternativa dun desvío provisional na zona para a execución con seguridade do desmonte na marxe dereita, permitindo minimizar os cortes de tráfico sen ter que retrasar os traballos. E noutros desmontes, dixo, fixéronse voaduras que, salvo contadas excepcións, non implicaron cortes maiores de 5 minutos.

Tal e como sinalou, o grado de execuci√≥n actual dos traballos neste 3¬ļ treito da autov√≠a do Morrazo √© actualmente de m√°is do 60%, e este ritmo de avance na execuci√≥n dos √ļltimos 3,8 km -que foron iniciadas en agosto de 2017 cun prazo de execuci√≥n inicial de 24 meses-, vai a permitir adiantar os prazos previstos.

Segundo estes avances, as previsi√≥ns √© que a totalidade da autov√≠a do Morrazo estea culminada antes do vindeiro ver√°n. Unha infraestrutura que, tal e como salientou a conselleira, √© prioritaria para o incremento da seguridade viaria, sup√≥n a mellora incuestionable da mobilidade de toda a comarca e reforza a s√ļa competitividade econ√≥mica.

V√°zquez Mourelle referiuse ao importante investimento de 55,5 M‚ā¨ na autov√≠a do Morrazo, reservando nos Orzamentos de 2019 a partida necesaria para poder culmina esta infraestrutura, de 5,3 M‚ā¨.

Unha v√≠a de alta capacidade, conclu√≠u, libre de peaxe na que a Xunta v√©n traballando desde hai moito tempo, desenvolvendo unha estratexia para facela viable, executada por fases e pag√°ndoa con cargo aos orzamentos e a medida que as dispo√Īibilidades orzamentarias o permitiron, e que moi pronto ser√° realidade na s√ļa totalidade.