O Centro Comercial Gran Vía de Vigo seleccionou aos seus 50 semifinalistas para Gana con tu Voz

Participaron 153 vocalistas e rexistráronse máis de 138.311 votos na web por parte dos internautas, unhas cifras maiores que o pasado ano
Publicado por o día 11/03/2019 na sección de Galicia,Vigo

O Centro Comercial Gran Vía de Vigo seleccionou aos seus 50 semifinalistas para Gana con tu Voz
A Gran Vía de Vigo pechou onte o prazo de inscrición cunha participación total de 153 cantantes e con 138. 311 votos por parte dos internautas, uns datos que superan aos do ano pasado. Serán 50 as voces que optarán esta semana a un pase directo para o casting final do exitoso programa LA VOZ en Antena 3.
Grazas á interacción social, os tres primeiros semifinalistas son: Dani Royo, Chiña e Gonzalo Brea, que se subirán ao escenario de Gran Vía de Vigo xunto aos 47 candidatos elixidos por un xurado profesional encabezado polo coñecido produtor por Tony Sánchez Ohlson, que produciu e compuxo cancións para cantantes como Rebeca, Pastora Adoitar e Sweet California.
Os 50 seleccionados terán que responder en 24 horas, para confirmar a súa asistencia e enviar previamente a súa base musical, que non pode durar máis de 1’45” nin ter coros nin voces, que utilizarán durante as semifinais que terán lugar o xoves 14 e o venres 15 de 18:00 a 20:00 horas na Planta 0. A Gran final terá lugar a tarde de sábado de 18:00 a 20:00 na mesma localización onde se outorgará o pase directo ao casting final do exitoso programa A VOZ en Antena 3.

Un xurado de excepción

Os encargados de seleccionar aos 20 finalistas e, posteriormente, ao gañador do pase directo aos casting finais da Voz, serán a cantante Virginia, gañadora do concurso Operación Triunfo en 2008, o coñecido produtor musical Tomás Limeres, e o cantante Peke, da orquestra A Fórmula e antigo integrante de Olympus.
O Centro Comercial Gran Vía de Vigo, xestionado por Gentalia, ofrece aos seus clientes unha oferta comercial e de lecer excepcional, na que agora se enmarca a iniciativa ‘Gaña con tu voz’, evento producido por C&C Publicidade en alianza estratéxica con Atresmedia.