O Corte Inglés lanza por primeira vez unha campaña con empregadas como protagonistas

Publicado por o día 02/05/2019 na sección de Belleza

O Corte Inglés lanza por primeira vez unha campaña con empregadas como protagonistas

A nova campaña da marca Woman O Corte Inglés está protagonizada por sete empregadas do Grupo, que representan un abanico amplo e diverso no que está concentrada a filosofía da marca Woman O Corte Inglés. As protagonistas resultaron seleccionadas de entre as máis de 300 mulleres que participaron nun concurso interno co obxectivo de buscar á “muller Woman”. Baixo o claim “TODAS SOMOS WOMAN”, esta campaña pretende resaltar que todas as mulleres son únicas, valentes e loitadoras, e que atopan na marca Woman O Corte Inglés as claves para elixir o seu propio estilo.

O Corte Inglés lanza por primeira vez na súa historia unha campaña protagonizada por empregadas do Grupo que darán visibilidade á marca Woman O Corte Inglés nesta tempada Primavera-Verán. Para iso, a empresa apostou por unha campaña na que as protagonistas son sete empregadas do Grupo O Corte Inglés de diferentes idades e departamentos que foron seleccionadas entre máis de 300 participantes. Baixo o claim “TODAS SOMOS WOMAN”, esta campaña ten como obxectivo resaltar que todas as mulleres son únicas, valentes e loitadoras e que atopan na marca Woman O Corte Inglés as claves para elixir o seu propio estilo.

A primeira fase do casting realizouse o pasado febreiro a través da plataforma de comunicación interna do Grupo O Corte Inglés. Máis de 300 mulleres tanto de España como de Portugal enviaron un vídeo no que explicaban porqué considerábanse candidatas para representar á “muller Woman”, e poñíano en relación tanto co seu traballo, como co seu estilo de vida, gustos e afeccións. De entre os vídeos enviados, seleccionáronse un total de 22, cuxas protagonistas realizaron un casting persoal vestidas coas pezas Woman. Finalmente, elixíronse sete mulleres para ser imaxe da campaña; elas representan un abanico amplo e diverso que concentra a filosofía da marca Woman O Corte Inglés.

Alba Martínez (27 anos) é unha apaixonada da fotografía de viaxes. Pertence ao departamento de Redes Sociais e traballa en Madrid. Defínese a si mesma como unha persoa extrovertida e natural. “ Woman O Corte Inglés transmíteme variedade e comodidade con produtos bastantes coidados. Ao final é unha marca para todas as mulleres, coa que podes vestir tanto a diario como en momentos especiais”, explica durante a rodaxe da campaña.

Rosy Rodríguez (40 anos) forma parte do departamento de Bodamás e SAP do Corte Inglés de Tenerife. É unha apaixonada da vida xunto coa súa familia, os seus fillos e os seus amigos. Para ela, “ Woman O Corte Inglés sobre todo é elegancia. Elegancia á vez que comodidade. Roupa solta, roupa cómoda e, ademais, con tallajes diferentes para as mulleres de hoxe en día”, sinala.

Silvia Soler (47 anos) é Xerente da planta de Infantil, Señora e Roupa Interior do Corte Inglés de Granada. No seu tempo libre gústalle gozar coa súa familia e tomarse unha copa de viño e unha tapa. “ Woman O Corte Inglés transmíteme diversidade de estilos e mulleres, non pola idade, senón pola forma de entender a vida. Unha marca coa que se pode chegar a máis público. A liña Weekend encáixame perfectamente”, apunta.

Lina García (48 anos) traballa en administración do departamento de Promoción Punto de Venda en Madrid. Entre as súas afeccións destacan ler, ver series e pasear. “ Woman O Corte Inglés transmíteme algo novo, fresco, unha nova etapa, ilusión… Vincúlame bastante a marca para facer cousas novas”, relata.

Susana Pérez (41 anos) desenvolve o seu labor no departamento de Lentes de Sol do Corte Inglés de Valencia. Define o seu estilo á hora de vestir como casual, sport e cómodo. Para ela a comodidade é moi importante, pero sempre sentíndose guapa. “ Woman O Corte Inglés é moi versátil e para todo tipo de mulleres. Sinto moi identificada coa marca”, destaca.

Minerva Fernández (38 anos) forma parte do departamento de Infantil do Corte Inglés de Asturias. Cando viu a proposta de casting para esta campaña na intranet do Grupo pareceulle unha idea moi boa e considera que é a mellor maneira de expresar ao cliente do Corte Inglés que todas somos Woman. “ Woman O Corte Inglés suxíreme comodidade porque con calquera peza podes sentirche guapa independentemente da talla”, resalta.

Lurdes Sampaio (39 anos) traballa no departamento de Moda Nova Ela no Corte Inglés de Lisboa. Defínese como unha persoa simpática e divertida á que lle encanta a música, bailar e a súa familia. “ Woman O Corte Inglés é moi fresca, transmíteme diversidade. Ao ter varias liñas, encaixa con diferentes tipos de mulleres. Sinto bastante identificada coa marca, a roupa é divertida e a min gústame selo”, subliña.

Woman O Corte Inglés creouse co fin de satisfacer todas as necesidades das mulleres durante os sete días da semana. Vai dirixida a unha muller clásica pero actual que busca unha boa relación calidade-prezo e comodidade. A colección de Woman conta cunha ampla oferta de básicos e cunha gran variedade de pezas en diferentes tallas e tecidos, así como cunha paleta de cor onde predominan os estampados.

Dentro do paraugas Woman O Corte Inglés atópanse: Woman Essentials, con pezas básicas pero cun estilo coidado que combinan con todo; e Woman Weekend que ofrece unha oferta máis casual con tecidos naturais e que está pensada para vestir cómoda a fin de semana. Desde a tempada Outono/Inverno 2018, a marca conta con tenda propia en todos os centros do Corte Inglés tanto de España como de Portugal e as súas coleccións están á venda na web www.elcorteingles.es

A campaña “TODAS SOMOS WOMAN” está composta de 11 imaxes das protagonistas, tanto grupales como individuais; un vídeo grupal do casting dun minuto de duración; outro vídeo da campaña dun minuto; dúas adaptacións de 20 segundos dos vídeos do making off e da campaña; e sete vídeos individuais de cada unha das protagonistas de 30 segundos de duración. Todos os materiais serán distribuídos en diferentes formatos en pantallas nos centros do Corte Inglés, medios dixitais e RRSS.