O Grupo DIA pide aos seus clientes que adquirisen o lote de atún en aceite de xirasol que devolvan o produto na súa tenda máis próxima

Publicado por o día 30/08/2019 na sección de Alimentación

O Grupo DIA pide aos seus clientes que adquirisen o lote de atún en aceite de xirasol que devolvan o produto na súa tenda máis próxima

O Grupo DIA pide aos seus clientes que adquirisen o lote de atún en aceite de xirasol de 900 gramos fabricado por Frinsa 19/154 023 con data de caducidade decembro de 2022, que devolvan o produto na súa tenda máis próxima.

Dito lote de atún fabricado por Frinsa foi retirado xa o 10 de agosto de todas as tendas por iniciativa de DIA e de forma preventiva, tras o aviso dunha posible contaminación por parte

das autoridades sanitarias coas que DIA estivo en permanente contacto. Con data de hoxe, a compañía recibiu por parte da Axencia de Seguridade Alimentaria (AECOSAN) a confirmación da presenza de toxina botulínica na análise dunha única lata, polo que a compañía procede a solicitar a devolución do devandito lote do produto aos seus clientes. Ademais, de forma proactiva, DIA vai contactar cos clientes susceptibles de adquirir este produto utilizando todas as canles que sexan necesarios.

A compañía tamén pon ao dispor dos clientes un teléfono para calquera dúbida  que poidan ter a través do Servizo de Atención ao Cliente no número 91.217. 04.53 que estará dispoñible 24 horas ao día.

DIA lamenta profundamente os inconvenientes que puidese causar aos seus clientes e avanza que seguirá mantendo os máis altos estándares de esixencia na calidade e seguridade alimentaria en todos os seus procesos.