O Marisquiño pechou a súa edición máis exitosa cunha gran repercusión e 20 millóns de euros de retorno a Vigo e a súa comarca

O festival xerou máis de oito millóns de impactos dixitais e aspira a converterse nas Olimpíadas dos deportes de acción
Publicado por o día 14/08/2019 na sección de Galicia,Vigo

O Marisquiño pechou a súa edición máis exitosa cunha gran repercusión e 20 millóns de euros de retorno a Vigo e a súa comarca

A 19ª edición do festival O Marisquiño será lembrada como unha das mellores na historia do evento. Ao longo das tres xornadas de competición pasaron polo recinto 160.000 persoas, o que supón un aumento de 10.000 persoas respecto ao ano pasado en tres días. Ademais, este aumento de público veu acompañado por un maior número de visitantes de fóra da comarca de Vigo especialmente do estranxeiro cun maior gasto por persoa.

Segundo datos achegados por asociacións de hostaleiros locais, o retorno económico á cidade aumentou ata unha cifra próxima aos 20 millóns de euros, fronte aos 16 millóns que estimaron os hostaleiros da provincia de Pontevedra hai dous anos. Un dos factores máis importantes para este incremento foi a subida no número de pernoitas en toda a comarca (de Baiona a Sanxenxo) e ao incremento do gasto xerado por un público familiar, algo que foi moi evidente nesta edición de O Marisquiño.

O gran obxectivo cara á próxima edición de 2020 é converter a O Marisquiño nuns auténticos Xogos Olímpicos do deporte urbano contando co apoio e a implicación de Red Bull, un dos nosos patrocinadores principais para conseguilo. Nesta liña, o nivel competitivo desta última edición foi moi elevado, coa presenza de deportistas de impacto mundial.

Un ano máis, a preocupación da organización pola seguridade permitiu que o evento se saldase sen incidentes reseñable entre o público. Ademais, os organizadores agradecen especialmente o apoio do público ao festival, tanto dos locais como dos foráneos, o que transmite unha maior confianza na O Marisquiño que se reflicte especialmente nos múltiples eloxios que recibe o festival nas redes sociais. Ademais, quérese facer unha mención especial aos traballadores do festival pola súa entrega no evento así como aos técnicos do Porto de Vigo, do Concello e de Bombeiros,

Protección Civil e Corpos de Seguridade, Policía Portuaria, Nacional e Local polo seu gran traballo e compromiso para lograr que fose unha das edicións máis exitosas e seguras da súa historia.

Como non podía ser doutra maneira, a organización reitera o seu agradecemento aos cinco patrocinadores institucionais: Concello de Vigo, Deputación de Pontevedra, Xunta de Galicia, Autoridade Portuaria e Consorcio Zona Franca. Sen o seu apoio non fose posible sacar adiante esta edición despois dos complicados momentos que se viviron o ano pasado.

REPERCUSIÓN MEDIÁTICA INTERNACIONAL

Máis aló do éxito en canto a público e no desenvolvemento do evento tamén merece unha mención moi especial a repercusión nacional e internacional que conseguiu o festival, tanto en medios audiovisuais e escritos como na internet e redes sociais. O Marisquiño tivo unha enorme repercusión con conexións, reportaxes e entrevistas en todas as televisións de alcance nacional e tamén en radios e medios escritos de gran audiencia. ESPN, a canle de Deportes líder en América Latina e con gran presenza tamén en América do Norte, enviou un equipo ao festival para informar sobre o mesmo. A isto hai que sumar os acordos coa liga Sports e As Diario para a difusión do evento a través do streaming na internet.

En canto á repercusión en redes sociais, xeráronse máis de oito millóns de impactos dixitais sobre o festival e a cidade de Vigo tanto nas redes propias do festival como nas dos deportistas que compartiron contido a través das súas propias redes. Hai que ter en conta que riders como Nicholi Rogatkin, Corey Martínez, Iván Monteiro ou Andrea Benítez contan con decenas de miles de seguidores nas redes que multiplican a difusión dos eventos nos que participan.

A próxima semana lanzarase na web www.omarisquiño.com e nas redes sociais do festival o vídeo oficial desta edición, que gozarán especialmente as decenas de miles de seguidores do evento en todo o mundo. Coa publicación do vídeo darase por pechada esta edición e comezarán os traballos para repetir e incrementar o éxito en 2020, cando se celebre o vixésimo aniversario do festival. Unha vez concluída esta edición do festival, queremos reiterar unha vez máis nosa solidariedade cos feridos no accidente do ano pasado e transmitirlles todo o noso agarimo. Do mesmo xeito que eles, esperamos que a investigación xudicial aclare o sucedido coa maior rapidez posible e lembramos que O Marisquiño foi unha vítima máis dun accidente que ocasionou un grave prexuízo á imaxe do festival.

Comentar noticia

Your email address will not be published.