O mesmo peritaxe que usou para eludir unha reclamación forza a Línea Directa a pagar a unha socia de FACUA Galicia

Por o 20/02/2019 | Sección: FACUA,Social
O mesmo peritaxe que usou para eludir unha reclamación forza a Línea Directa a pagar a unha socia de FACUA Galicia
Compartir en:
A usuaria viuse obrigada a presentar unha demanda contra a súa comunidade de veciños por unha inundación que lle esnaquizou o parqué, pero o xuíz desestimouna baseándose no informe do perito da aseguradora.
Tres anos despois, Liña Directa tivo que abonar a unha socia de FACUA Galicia os 860 euros que lle custou a reparación do parqué da súa vivenda tras unha filtración de auga. A compañía instou a que a usuaria reclamase á comunidade de propietarios do edificio, aínda que lle tivo que custear a demanda, pero o xuíz desestimouna baseándose no informe do perito da propia aseguradora. A pesar diso, seguiu poñendo escusas para non pagar, pero terminouno facendo tras a denuncia presentada pola asociación ante a Dirección Xeral de Seguros.
 
En xaneiro de 2016, Fátima G. B. reclamou a Liña Directa que asumise as condicións da súa póliza de seguro de fogar e custease o arranxo do parqué do seu piso de Vigo tras os danos que provocara o goteo de auga dun radiador en mal estado. O perito enviado pola compañía, de GAB Peritaciones, concluíu que aínda que a orixe do problema podía estar o mal funcionamento do radiador, tamén puido deberse a filtracións por defectos na pintura da fachada do edificio por un episodio puntual de choivas intensas.
 

O xuíz baséase no propio perito da compañía

 
Aínda que a compañía negouse a asumir os custos da reparación, tivo que asumir os da demanda xudicial que, a instancias do perito, Fátima viuse obrigada a interpoñer contra a comunidade de propietarios. Na súa sentenza, de outubro de 2016, o Xulgado de Primeira Instancia número 3 de Vigo determinou que non se achegaron probas da existencia de deficiencias na fachada do edificio e que non constaba “ningún problema de filtración de auga” a pesar de que desde decembro do ano anterior “é notoria a cantidade de choiva caída na cidade de Vigo durante todo o inverno e primavera, o que mal casa cun dano de impermeabilización”. Fronte a iso, o xuíz engadiu que “se a iso únese que o propio perito de GAB (de Liña Directa) recoñece a posibilidade da orixe no goteo do radiador, é claro que a causa imputada non resulta suficientemente acreditada”.
 
Pese ao auto xudicial, Liña Directa seguiu negándose a pagar a Fátima, que decidiu acudir a FACUA Galicia para que emprendese accións en defensa dos seus dereitos. A aseguradora contestou á reclamación da asociación insistindo en que “os danos eran derivados da choiva e de falta de impermeabilización”. E ante a falta de responsabilidade da comunidade de propietarios que determinara a sentenza, a compañía pasou a argumentar que “para que o sinistro fose indemnizable pola póliza, sería precisa a acreditación de que o día” en cuestión “producíronse fenómenos atmosféricos de carácter anormal pola súa intensidade”, referíndose a “choiva de intensidade igual ou superior a 40 litros por metro cadrado e hora”.
 
Ante a tomadura de pelo de Liña Directa, o equipo xurídico de FACUA Galicia denunciou á compañía ante a Dirección Xeral de Seguros, dependente do Ministerio de Economía e Empresa. Tras iso, a aseguradora abonou por fin a Fátima os 860 euros que tivo que pagar fai tres anos pola reparación do seu parqué. Algo do que a usuaria se ha decatado ao revisar a súa conta bancaria, xa que a empresa nin sequera hase dignado a comunicarlle que finalmente accedía á súa reclamación.

Comentar noticia

Your email address will not be published.