O Parlamento galego demanda ao Goberno central unha axenda sectorial da industria da automoci贸n

O deputado popular Mois茅s Rodr铆guez manifestou que o sector da automoci贸n en Galicia 鈥渢en unha perspectiva clara de futuro, tanto a curto como a longo prazo鈥
Publicado por o d铆a 02/10/2019 na sección de Motor,Partido Popular,Pol铆tica

O Parlamento galego demanda ao Goberno central unha axenda sectorial da industria da automoci贸n

O Parlamento de Galicia aprobou hoxe a proposici贸n non de lei do Grupo Popular a trav茅s da que se demanda ao Goberno do Estado impulsar a execuci贸n dunha axenda sectorial da industria da automoci贸n, co obxectivo de promover un sector competitivo. En concreto, a iniciativa pide que non se restrinxa ningunha tecnolox铆a, especialmente as relacionadas co di茅sel, nin xere incerteza innecesaria na cidadan铆a; se incentive a substituci贸n de veh铆culos de m谩is de dez anos; e non se incremente a fiscalidade sobre o di茅sel, en tanto se est谩 nun momento de desaceleraci贸n na compra de veh铆culos.

O deputado popular Mois茅s Rodr铆guez P茅rez manifestou que o sector da automoci贸n en Galicia 鈥渢en unha perspectiva clara de futuro, tanto a curto como a longo prazo鈥 e salientou que esta industria galega 鈥溍 un referente gracias ao traballo compartido e a uni贸n de esforzos entre empresas, traballadores, o centro tecnol贸xico e a propia Xunta de Galicia鈥.

Por茅n, os anuncios feitos desde o Goberno central e os seus diferentes cambios de opini贸n est谩n a xerar unha gran inestabilidade no sector, tal e como se reflicte na ca铆da das ventas desde setembro de 2018鈥, lamentou.

Deste xeito, a proposici贸n non de lei aprobada hoxe solicita ao Goberno central a execuci贸n, a trav茅s da colaboraci贸n p煤blico-privada, dunha axenda sectorial da industria da automoci贸n, co obxectivo de promover un sector competitivo, sustentable e que desenvolva tecnolox铆as de propulsi贸n baixas en emisi贸ns e veh铆culos propulsados con enerx铆as alternativas. As铆 mesmo, dem谩ndase o avance cara ao veh铆culo aut贸nomo e conectado que permita unha conduci贸n m谩is segura e eficiente.

Mois茅s Rodr铆guez indicou que 鈥淕alicia debe ter nesta axenda sectorial da industria da automoci贸n unha participaci贸n, como m铆nimo, nunha porcentaxe similar 谩 s煤a contribuci贸n 谩 capacidade produtiva do Estado鈥.

TODAS AS TECNOLOX脥AS E INCENTIVAS A SUBSTITUCI脫N

As铆 mesmo, a proposici贸n non de lei pide que non se restrinxa ningunha tecnolox铆a, de modo directo ou indirecto, especialmente as relacionadas co di茅sel, nin se xere incerteza innecesaria na cidadan铆a, porque afecta negativamente o mercado, aos investimentos, ao emprego directo e indirecto do sector e xera inseguridade e perda de valor aos compradores recentes de veh铆culos di茅sel. Neste sentido, o deputado popular lembrou que 鈥渁s evidencias cient铆ficas e t茅cnicas demostran que os novos motores di茅sel producen menos emisi贸ns contaminantes e son m谩is eficientes en termos de emisi贸ns de CO2, que veh铆culos propulsados por outro tipo de combustibles鈥.

En terceiro lugar, a iniciativa aprobada solicita incentivar a substituci贸n de veh铆culos de m谩is de dez anos, fomentando o seu cambio por veh铆culos novos de baixas emisi贸ns; as铆 como non incrementar a fiscalidade sobre o di茅sel, 鈥渆n tanto que estamos nun momento de desaceleraci贸n na compra de veh铆culos e polo especial impacto que ter铆a o anuncio feito polo Goberno central na econom铆a de familias e a competitividade das empresas galegas鈥, apuntou o deputado popular.

Comentar noticia

Your email address will not be published.