O porto de Vigo Recibe da asociaci贸n europea de portos ESPO a certificaci贸n ambiental Pers Eoports en Oslo

A Autoridade Portuaria de Vigo recibiu no 鈥淕reen Port Congress鈥, en Oslo a certificaci贸n PERS ECOPORTS da man da asociaci贸n europea de Portos ESPO.
Publicado por o d铆a 16/10/2019 na sección de Galicia,Vigo

O porto de Vigo Recibe da asociaci贸n europea de portos ESPO a certificaci贸n ambiental Pers Eoports en Oslo

A Asociaci贸n Europea de Portos ve no porto vigu茅s un exemplo internacional en xesti贸n ambiental, que supera, un ano m谩is, a auditoria da certificaci贸n PERS Eco Ports, a m谩xima distinci贸n ecol贸xica avalada pola ESPO, Asociaci贸n de Portos Europeos.

A Autoridade Portuaria de Vigo recibiu no 鈥淕reen Port Congress鈥, en Oslo esta certificaci贸n ecoports xunto ao Porto de Barcelona.

O porto de Vigo superou a 煤ltima auditor铆a da certificaci贸n PERS ( Port Enviromental Review System) da Asociaci贸n de Portos Europeos, realizada pola Lloyd鈥 s Register que mide o grao de cumprimento dos par谩metros de desenvolvemento sustentable en 90 portos do todo o mundo. O resultado confirma que o obxectivo marcado fai cinco anos, o de converterse en Porto Verde de referencia no sur de Europa, est谩 a facerse realidade.

Ademais, a Autoridade Portuaria conta coa norm000567890a ISO 14001, unha norma est谩ndar internacional de xesti贸n ambiental orientada 谩 mellora do comportamento ambiental das organizaci贸ns e eficiencia econ贸mica desde o punto de vista do respecto ao medio ambiente e o desenvolvemento sustentable, e o rexistro EMAS, unha norma de adhesi贸n voluntaria da Uni贸n Europea que reco帽ece 谩s organizaci贸ns que implantaron un sistema de xesti贸n ambiental e adquiriron un compromiso de mellora ambiental continua, ambas as certificaci贸ns foron renovadas unha vez m谩is, o pasado 5 de xullo, e s贸 hai catro portos en Europa que poden presumir de ter estas certificaci贸ns.

Estes documentos acreditan o bo facer en todos os aspectos que aval铆an a xesti贸n ambiental: como no tratamento de residuos, usos eficientes dos recursos (electricidade, auga, gas..), a eficiencia enerx茅tica, a contaminaci贸n ac煤stica e ata a protecci贸n do h谩bitat, entre outros.

Estes reco帽ecementos impulsan e reforzan ao Porto de Vigo para continuar coa s煤a estratexia de planificaci贸n portuaria de Crecemento Azul (Blue Growth), con apostas pola loita contra o cambio clim谩tico, como o 鈥淐ompromiso Our Ocean鈥, que a Autoridade Portuaria de Vigo adquiriu no pasado cume de Malta no ano 2017, e que implica alcanzar altos graos de autosuficiencia enerx茅tica por renovables e a reduci贸n dun 30% en emisi贸ns (CO2, SOX, NOX), actualmente alcanzouse un 20% de autosuficiencia enerx茅tica nas oficinas da sede da Autoridade Portuaria coa instalaci贸n de paneis fotovoltaicos e est谩 previsto alcanzar esas cotas na Lonxa e resto de edificios.

Outras importantes iniciativas enmarcadas na estratexia Blue Growth e que foron presentadas na auditor铆a de certificaci贸n son a creaci贸n de novos h谩bitats mari帽os con proxectos como 鈥 Peiraos do Solpor鈥, un proxecto en 4 fases que ten por principais obxectivos desenvolver estruturas e implementan tecnolox铆as que permitan lograr portos sustentables, para iso potenciarase o incremento da biodiversidade en zonas portuarias como elemento redutor de emisi贸ns de CO2. Durante a reuni贸n do Comit茅 de Sustentabilidade de ESPO p煤idose presentar esta iniciativa e os primeiros resultados dos xard铆ns submarinos, o que creou unha gran expectaci贸n.

Ou os proxectos de autosuficiencia e eficiencia enerx茅tica como o proxecto Lonxa 4.0 autosuficiente, cuxo obxecto do proxecto 茅 a mellora da eficiencia enerx茅tica do edificio da Lonxa de Altura do Porto de Vigo, inclu铆ndo a renovaci贸n das instalaci贸ns de climatizaci贸n e a realizaci贸n de actuaci贸ns que permitan reducir a demanda enerx茅tica, actuarase tam茅n sobre o sistema de iluminaci贸n, e complementarase o proxecto coa implantaci贸n dunha instalaci贸n solar fotovoltaica en r茅xime de autoconsumo, que permita xerar gran parte da enerx铆a que se consome no propio edificio.

A aposta do Porto de Vigo polos combustibles limpos, como as probas realizadas para a subministraci贸n de enerx铆a el茅ctrica a buque a trav茅s dun xerador alimentado con gas natural licuado, o que permite ao buque apagar por completo os motores durante a s煤a estancia en porto e por tanto unha reduci贸n dr谩stica das emisi贸ns durante a s煤a estancia en porto.

Comentar noticia

Your email address will not be published.