OCU consegue que un cliente de MásMóvil recupere máis de 6.000 euros por facturación irregular

A través do seu servizo de mediación, OCU logrou que o cliente recupere a cantidade cobrada de máis por un consumo de datos Roaming en Andorra

A Organización de Consumidores e Usuarios (OCU) conseguiu a través do seu servizo de mediación que MásMóvil devolva a un cliente a cantidade cobrada de máis polo consumo de datos Roaming en Andorra. En total, máis de 6.000 euros.

Segundo detállase na reclamación, o usuario estivo en Andorra desde o 29 de decembro de 2018 ata o 1 de xaneiro de 2019 e durante este tempo utilizou o móbil segundo o seu consumo habitual: consulta de noticias, mensaxería de WhatsApp ou acceso ao servizo de xeolocalización de maneira esporádica.

Ao recibir a factura correspondente a ese período, MásMóvil reclamaba ao usuario un total de máis de 6.850 euros polo consumo de datos Roaming, sen especificar os detalles do cargo nin a que aplicacións ou usos concretos correspondían as tarifas aplicadas.

De acordo co artigo 15 do Regulamento da Unión europea núm. 531/2012 do Parlamento Europeo e do Consello do 13 de xuño de 2012 relativo á itinerancia nas redes públicas de comunicacións móbiles na Unión, as compañías deben aplicar por defecto un límite de volume, que é aproximadamente 50 euros por período de facturación mensual (sen IVE), e que se aplica a todos os clientes que non optasen por outro límite. Ademais, regúlase a necesidade de que o usuario preste previamente o seu consentimento para ampliar a prestación do servizo, algo que o cliente non realizou en ningún momento.

Neste caso, por tanto, o provedor de itinerancia debería de informar ao cliente e facer efectiva de maneira inmediata a suspensión do servizo e non cargar en conta ao cliente. Con todo, a compañía non enviou a mensaxe coa información da suspensión do servizo ata o día 30 de decembro pola tarde e, ata ese momento, MásMóvil seguiu facturando os datos ao cliente.

Ante esta situación, o usuario reclamou a través de OCU que, mediante o seu servizo de mediación, conseguiu que MásMóvil, a pesar de considerar que as conexións en Roaming cobradas son correctas e foron realizadas, estimase a reclamación e vaia a devolver ao cliente o importe que supera o límite establecido por Lei de 50€ (60,50€/IVE Inc).

Ocu lembra que, a pesar de que o Roaming xa non existe dentro da Unión Europea, a itinerancia de datos segue sendo motivo de conflito noutros lugares, mesmo en sitios próximos, como Andorra, onde usar os datos pode saír moi caro.

Noticias de última hora en Vigo. Te contamos todo lo que sucede en nuestra ciudad. Desde los sucesos más relevantes hasta artículos de opinión y de interés.

SIGUENOS EN TELEGRAM